Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hvordan lever man best mulig i nuet når det gjelder forhold? Når man er oppover ørene forelsket og kan se for seg å dele resten av livet med parteren? Jeg har ALDRI kjent en slik enorm kjærlighet før og vil ikke miste den..men heller ikke skremme den bort.
Pingting Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 (endret) Leve i nuet? hva mener du? Kan du ikke bare nyte å være sammen da? Endret 22. november 2008 av Pingting
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg tror kanskje TS mener at h*n vil leve i forholdet nå, og ikke overstresse med tanke på samboerskap, ekteskap, barn, felles bikkje i hagen og slikt? Bare vær der du er, når du er der! Ikke snakk for mye om fremtiden, bare lev i nuet og kos deg maks, ting kommer etterhvert, det skriver jeg under på
Fortunatus Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 jeg har samme problem.. vi har vært sammen i et år, men skal ikke flytte sammen før om noen år (har jeg fått inntrykk av) Og jeg driver og fantaserer om alt mulig, hvor vi skal bo og reise og hva vi skal bruke penger på (er bare studenter nå) i fremtiden! Men begynner heldigvis å bli bedre nå Er bare å prøve å fokusere på hva som er flott nå, og ikke tenke så mye på det som kommer.. Og at alt er nok ikke fryd og gammen i samboerskap o.l.
Gjest Elvis' framtidige kone Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Hvordan lever man best mulig i nuet når det gjelder forhold? Når man er oppover ørene forelsket og kan se for seg å dele resten av livet med parteren? Jeg har ALDRI kjent en slik enorm kjærlighet før og vil ikke miste den..men heller ikke skremme den bort. [/quote Drømmene kan ingen ta fra deg, men hvis du tenker etter så er det behagelig at ting ikke går for fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå