Marilla Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Vi skal ha planleggingsmøte med fotografen nå i ettermiddag, og skal jo gjerne si litt om hva slags bilder vi kan tenke oss. Har noen tips om originale og lekre bilder som kan/bør tas? Hvis været blir bra (noe det selvsagt blir :blunke: ), kommer vi til å bli fotografert både inne og ute... Marilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 har sett noen stilige brudebilder der brudeparet spaserer midt i veien på den gule stripa (dette på en mindre trafikkert vei selvsagt...), hånd i hånd, et hvor hun står lengre bak enn han... dessuten hadde de tatt bilder der de satt på en buss-stopp, på benken og kikket litt småalvorlig hver sin vei. helt naturlig liksom. Dette var veldig stilige, og da spes siden det var sort/hvitt. jeg har lyst på slike, samt ta noen tradisjonelle, klassiske bilder i farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Kanskje ikke så originalt, men jeg vil gjerne fortelle hva vi i ettertid savnet i vår mappe: Bilder av brudgommen alene! Fotografen tok noen av meg alene, men ikke av mannen min. Kunne godt ha tenkt oss å satt ett bilde av hver av oss i en dobbeltramme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 Her er en annen tråd jeg startet om samme tema. Fikk en del gode ideer! http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...light=fotoideer Forøvrig takker jeg for påminnelsen om at man må ta bilder av brudgommen alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Så et bilde i sort/hvitt hvor bruden satt med på huk, og luktet på buketten sin. Hun hadde mannen sin sjakett-jakke godt trukket om seg, og han sto litt i bakgrunnen og tittet på henne! Veldig søtt! Et annet bilde de hadde tatt (i farver), hang de på siden av hverandre i en gren på et stort tre! Kjempeartig, da de holdt på å flire seg i hjel Det er mange ting man kan gjøre, bare fantasien setter grenser! Vi skal på båttur, og tenkte å lage et "Titanic" look a`like bilde i baugen på båten! tror det blir litt søtt! Ellers skal vi ut i naturen å fotografere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Dersom man ønsker litt humoristiske bilder, har vår fotograf anbefalt oss å finne morsomme rekvisitter, som f.eks. en gammel trillebår, fotball, høygaffel o.s.v. Dette funker selvsagt best dersom rekvisittene har en spesiell betydning for dere, som f.eks. en felles interesse. Ellers håper jeg våre bilder (28. juni !) vil gjenspeile kjærlighet og samhørighet, i motsetning til oppstilte bilder der brudeparet ikke tar på hverandre og kun ser rett i kamera. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå