Gå til innhold

Hva vil jenter ha

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da er du ikke som jenter flest.

Evt kanskje du rett og slett ikke forstår "jenter flest"? Vi er tross alt individer, så det blir kanskje litt for komplisert for ditt innsnevrede tankesett? Eller har du aldri opplevd kjærlighet, kanskje? For det virker ikke helt som du forstår at følelser og tilknytning kan skape bånd som går ut over ren fysisk tiltrekning. Synes litt synd på deg egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Evt kanskje du rett og slett ikke forstår "jenter flest"? Vi er tross alt individer, så det blir kanskje litt for komplisert for ditt innsnevrede tankesett? Eller har du aldri opplevd kjærlighet, kanskje? For det virker ikke helt som du forstår at følelser og tilknytning kan skape bånd som går ut over ren fysisk tiltrekning. Synes litt synd på deg egentlig..

Kanskje du skal gå og vaske maskaraen ut av øya dine, for jeg skriver nemlig ikke om kun fysisk tiltrekkning.

Skrevet (endret)

Jeg kjenner supermodellutseende-jenter som er sammen med lave gutter, "feite" gutter, nerdete gutter, fotballfangutter, fotballspillergutter, sossegutter, metalgutter, høye gutter, kjedelige gutter, kule gutter... Og jeg kjenner "kjedelig utseende"/gjennomsnittlige jenter som er sammen med lave gutter, "feite" gutter, nerdete gutter, fotballfangutter, fotballspillergutter, sossegutter, metalgutter, høye gutter, kjedelige gutter, kule gutter... Så jeg tror ikke mye på teorien din, gitt. For en typisk kjekk gutt med lekker kropp og muskler er brennende interessert i hestesport, og forelsker seg i en jente han treffer i stallen, som kanskje er både lav og lubben og sliter litt med akne. De pene pyntedukkene i hans "liga" interesserer ham ikke det fnugg, fordi de deler ikke hans lidenskap og er dermed automatisk utelukket som partnervalg.

Jeg kan tro på at det finnes en "gruppe" med pene, dumme mennesker (aka jenter og gutter som kun er fokusert på utseende, og som ikke har så mye mer i topplokket) som kun dater hverandre. Men denne gruppen er så liten at den tells ikke.

Og for å slå totalt hull på teorien din; har du sett hvor mange hollywoodkjendiser som er gift med helt normalt utseende mennesker eller?

Endret av Grafica
Gjest gjest meg
Skrevet

Hei TS!:)

Vi vil ha selvtillit og en mann som behandler oss med respekt. Det er det vi vil ha:)

Skrevet
Jeg kjenner supermodellutseende-jenter som er sammen med lave gutter, "feite" gutter, nerdete gutter, fotballfangutter, fotballspillergutter, sossegutter, metalgutter, høye gutter, kjedelige gutter, kule gutter... Og jeg kjenner "kjedelig utseende"/gjennomsnittlige jenter som er sammen med lave gutter, "feite" gutter, nerdete gutter, fotballfangutter, fotballspillergutter, sossegutter, metalgutter, høye gutter, kjedelige gutter, kule gutter... Så jeg tror ikke mye på teorien din, gitt. For en typisk kjekk gutt med lekker kropp og muskler er brennende interessert i hestesport, og forelsker seg i en jente han treffer i stallen, som kanskje er både lav og lubben og sliter litt med akne. De pene pyntedukkene i hans "liga" interesserer ham ikke det fnugg, fordi de deler ikke hans lidenskap og er dermed automatisk utelukket som partnervalg.

Jeg kan tro på at det finnes en "gruppe" med pene, dumme mennesker (aka jenter og gutter som kun er fokusert på utseende, og som ikke har så mye mer i topplokket) som kun dater hverandre. Men denne gruppen er så liten at den tells ikke.

Og for å slå totalt hull på teorien din; har du sett hvor mange hollywoodkjendiser som er gift med helt normalt utseende mennesker eller?

Da har de jo felles interesser, noe som går under sjarm. Men jeg vil ikke betrakte det forholdet som "vanlig", jo noe hele denne "teorien" min handler om - hva som er vanlig, hvordan appelere til flertallet, hvordan bli likt av jenter flest og hva man gjør dersom man ikke blir likt av jenter flest.

Det finnes også en relativt stor gruppe med pene og sjarmerende mennesker, som har prefereanser både til utseende og personlighet. Dersom man vil ha tilgang på disse må man appelere på en eller annen måte.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare på det her, siden det virker som om du er ute av stand til å se lengre enn din en\gen nesetipp, men uansett...here goes:

Er det forresten forhold eller tilfeldig sex du snakker om?

De fleste er jo ikke som ts, men at de fleste har slått seg til ro med en de mener er god nok og ikke perfekt er det lett å finne ut av når man tolker skillsmisse- og utroskapsstatistikkene. Kanskje er det bare du som har vært heldig?

Hvis du virkelig tror det, blir jeg litt skremt. Jeg tviler ikke et sekund på at det skjer av og til, men tror du virkelig at tusenvis av par gifter seg fordi begge tror det er de beste de kan få?

Og hva har i grunn "perfekt" å si i denne sammenhengen? Du snakker kun om utseende, jeg klarer ikke for hele mitt liv å se at to stk som er ca like pene skal ha noen større sjanse for å lykkes. Hva har det med saken å gjøre?

Og ja, jeg har vært heldig. Fordi jeg har funnet en fyr som JEG synes er pen, som har interesser, livssyn og væremåte som JEG liker. Jeg blåser da i hva andre mener, og aner virkelig ikke hvilken liga noen av oss tilhører. For meg er han en ener, men det finnes sikkert andre som ikke ville sett på ham to ganger.

Flokkens meninger er alltid sterkere enn individets. Det er lettere å falle for en som mange liker, enn en som få liker.

Da er du ikke som jenter flest.

Ja, men problemet her er at du tror flokken deler dine meninger. Om du tar en liten kikk rundt deg, så vil du finne ut at det ikke er en stor flokk, men mange små, sosiale grupperinger (sosser, akademikere, gothere, hiphopere, bønder, rånere, alternative, venstreradikale, vestkant-folk, nerder, raringer og så videre). Det eksisterer sikkert noen sammenfallende trekk hver gruppe setter pris på, men folk har fortsatt ulik smak.

Da har de jo felles interesser, noe som går under sjarm. Men jeg vil ikke betrakte det forholdet som "vanlig", jo noe hele denne "teorien" min handler om - hva som er vanlig, hvordan appelere til flertallet, hvordan bli likt av jenter flest og hva man gjør dersom man ikke blir likt av jenter flest.

Det finnes også en relativt stor gruppe med pene og sjarmerende mennesker, som har prefereanser både til utseende og personlighet. Dersom man vil ha tilgang på disse må man appelere på en eller annen måte.

Sjarm og felles interesser er ikke det samme. Jeg vet om mange som har like interesser som meg, som jeg synes er helt motbydelige mennesker. Og jeg kjenner mange fantastiske mennesker som ikke finnes interessert i det samme som meg.

Skrevet

Det Pingting skriver mener jeg er det som er normalen : At det ikke finnes noen norm for dette!

Jeg for eks forelsker meg stort sett i menn som mine veninner synes er lite pene. Men også? Hvem er det som vil være med disse mennene? jo, jeg.ikke de. Mens de liker en helt annen type, som jeg ikke liker. Har dessuten aldri tenkt på skala eller liga. Det blir jo litt for dumt??!

Det blir jo som om jeg skulle synes at en mann jeg får øye på på byen er kjekk, men tenker inne i hodet mitt '' Nei, jeg husker noen som snakket om en skala..han kan jeg ikke snakke med! " Jeg synes verden har nok av regler som må følges fra før av. INGEN trenger noen til å diktere hvem man skal ha et forhold til! ( og spesiellt ikke når det gjelder utseende!)

Som jeg har sett er det noen som gir utrolige dårlige råd til TS! (mener jeg, og flere her inne) Du skal ikke begrense deg selv ved å sette regler for hvem man kan ta kontakt med eller ikke. Ikke bry deg om skala eller liga. Det er bare å kaste seg ut i det! Om det er jenter som anses som mindre pene/veldig pene av andre, eller deg selv, spiller da ingen rolle.

Det skal være spennende og morsomt og treffe nye mennesker, ikke en maktkamp fordi noen mener at det må være den sterkestes rett ( i dette tilfellet pene/attraktive) Dessuten kan man være utrolig attraktiv uten å være superpen. Det har med utstråling, personlighet og selvtillit å gjøre!

Ha tro på deg selv, ta vare på deg selv og go for it! :)

Skrevet

Ok. vi lar ts få prøve selv så ser vi hva som fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...