simba80 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Noen som har erfaring med fibo trespo- plater som ser ut som kjøkkenfliser? En snekker jeg kjenner har anbefalt meg å sjekke de ut, prøver å lete på nett men finner ikke fram! Noen som har sånne selv på kjøkkenet over kjøkkenbenken?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Her er info: http://www.fibo-trespo.no/dt_article.aspx?m=2582 Vurderer de selv, men tror vi i såfall kommer til å velge fra baderomsplatene isteden. Var en del mer varianter å velge i der. Platene er visst de samme, bare andre mål.
NemoLinn Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Anbefales! du kan også gå på www.byggma.no så finner du videre link der.
ToveM Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Vi har mer eller mindre bestemt oss for å bruke disse platene. Har sjekket de opp i butikkene og de ser ypperlig ut.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Vi har tilsvarende plater på badet; enkel å rengjøre og de fleste kommenterer hvor fine fliser vi har Vi kommer til å velge slike når vi skal pusse opp utleie-delen fordi de er mye lettere å holde ren enn fliser - samt at det koster ikke en formue å bytte de hvis man vil ha forandring!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Noen som husker hvor mye baderomsplatene koster per m2? For kjøkkenplatene mener jeg det var ca. 200 kr for en pakke med 2 plater a 60cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå