Gå til innhold

mitt forsøk

sørgekåpen

Anbefalte innlegg

Idag er det mandag.Har fri og var en tur i byen, det var utrolig koselig og traff mange kjente som var ute i sola. men set kom etterhvert en diger sky foran min sol....møtte min mor. Hun som alltid må ha det på sin måte, kan aldri høre på meg. Det er så irriterende!! Men nå er jo ikke jeg yndlingen hennes heller. Det er min andre søster, hun som aldri gjør noe galt, har de riktige vennene og har mer til felles med vår mor enn jeg noen gang vil få.

Mamma og jeg kan krangle om alt mulig. Det er så plagsomt men jeg tror ikke hun klarer å skjønne min mening i det vi diskuteter. Jeg gjør alltid mitt beste for å forstå den andre parten i en diskusjon. Man må jo det ellers kommer det aldri noe fornuftig ut av det.

Jeg har aldri prøvd disse dagbok sidene før, men måtte bare få det ut. skjønner meg ikke på mamma. hun kan alltid få meg til å grine uansett hvor godt humør jeg er i fra før. Men det blir vel bedre en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

hEI sørgekåpen.

Ville bare hilse på deg.

Du sa helt på slutten av innlegget ditt: *Men det blir vel bedre en dag*HA!!! Det har jeg alltid trodd også...Største selvbedraget jeg har påført meg.

Hilsen bippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

heisann!!

ville bare si :velkommen: som dagbokskriver. og håper det løser seg etterhvert med forholdet til din mor og deg.. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. :blomst_opp: Vil bare ønske deg en fin helg.

Selfølgelig også lykke til i forholdet mellom deg og din mor. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: skal du være som dagbokskriver!

Kan være godt å ha et sted der man kan skrive ut av seg ting og tang...

Og sånne mor-datter forhold er jammen ikke alltid like enkle. Det er vel kanskje noe hos de aller fleste, har jeg inntrykk av.

Gir deg uansett en god klem og ønsker deg en fin helg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...