Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg har en svart, enkel kjole med stropper som går til litt under knærne. Jeg lurer på hvilke farger jeg bør bruke til den på ulike festligheter? Har tenkt på rødt eller lilla på f.eks. sko eller veske. Eller er dette helt ut? Jeg kan jo ikke ha lik farge på alt tilbehøret heller, så vet ikke helt hva jeg skal ha, jeg... Har et par gull-pumps, men gull er vel ikke helt in det heller, eller?
mari4ever Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg har en svart, enkel kjole med stropper som går til litt under knærne. Jeg lurer på hvilke farger jeg bør bruke til den på ulike festligheter? Har tenkt på rødt eller lilla på f.eks. sko eller veske. Eller er dette helt ut? Jeg kan jo ikke ha lik farge på alt tilbehøret heller, så vet ikke helt hva jeg skal ha, jeg... Har et par gull-pumps, men gull er vel ikke helt in det heller, eller? hei:) for det første vil jeg si; det gjelder egentlig ikke om hva som er inn eller ei, viktigst er du liker det og føler deg komfortabel i;) både rødt og lilla er hotte farger i høst! spesielt lilla og gull, sølv, mye glitter og stas:) synes du skal slå deg ut på de gullskoene jeg:D
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 hei:) for det første vil jeg si; det gjelder egentlig ikke om hva som er inn eller ei, viktigst er du liker det og føler deg komfortabel i;) både rødt og lilla er hotte farger i høst! spesielt lilla og gull, sølv, mye glitter og stas:) synes du skal slå deg ut på de gullskoene jeg:D Tusen takk for flott svar! Tror jeg tar gullskoene og noe lilla til, jeg. Hørtes kul ut
Gjest Aneetah Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Ja, lilla og gull/sølv/metalliske farger er visst den store greia nå.
Gjest Elastica Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 (endret) Jeg digger både sølv, gull og lilla. Personlig synes jeg rødt og sort blir litt for mye matador, men det kan være fint det også. Selv har jeg noen ultrahøye og kule lilla sandaler med tilhørende veske som jeg pleier å ha til julebordsesongen. Med sort kjole og lilla strømper blir det kjempefint! Endret 21. november 2008 av Elastica
Gjest TS Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg digger både sølv, gull og lilla. Personlig synes jeg rødt og sort blir litt for mye matador, men det kan være fint det også. Selv har jeg noen ultrahøye og kule lilla sandaler med tilhørende veske som jeg pleier å ha til julebordsesongen. Med sort kjole og lilla strømper blir det kjempefint! Hørtes bra ut! Hvilken strømpebukse bør jeg ha til sort kjole, gull-sko og lilla tilbehør? Best med sort, eller?
Gjest Elastica Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Sort er safe, men du kan vel også ha lilla.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Sort er safe, men du kan vel også ha lilla.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Hvorfor må ALLTID noen komme med "Det kommer an på hva DU liker, trives i etc" når noen spør hva som er in? Det var ikke spørsmålet!
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Hudfaret strømpebukse er vel også helt ok.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Hudfaret strømpebukse er vel også helt ok. Ja, tenkte på det. Blir liksom alltid svart, så det er greit med litt forandring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå