Kara W Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg glemte å avbestille boken fra bokklubben. Hva skjer dersom jeg ikke henter den på postkontoret? Blir den sendt i retur? Må jeg betale noe gebyr? Hvordan er det evt å sende en bok i retur? Kan jeg bare skrive retur på pakken og sende den? Eller må jeg pakke den inn på nytt og betale porto?
Gjest Skya Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Du har jo angrerett, 14 dager er det vel? Men for å få dekket returporto så må du betale regnina før du sender tilbake boka, så får du alt returnert senere. Om du vil betale returportoen selv så er det bare å sende den uten å betale noe, men du må vel uansett åpne den og fylle ut angreskjemaet som ligger inni pakka før du returnerer den.
Trampe Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Jeg har glemt noen bøker jeg også, og en mann på telefonen hos bokklubben fortalte meg at man ikke trenger å fylle ut det skjemaet. Hovedsaken er at de trenger fakturaen som ligger oppi. Når jeg har glemt å avbestille har jeg alltid betalt returporto.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 jeg sender i retur ved å - stryke over mitt eget navn og adresse - skrive RETUR over hele pakken - klistre på frimerker. Fungert i mange år for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå