Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man legge i en fyrstikkeskekalender, som passer for damer fra 35 til 50 år?

Jeg har kjøpt inn noen småting, men de er for store til å passe i eskene.. Skikkelig feilvurdering da jeg sto å så for meg en fyrstikkeske i butikken i dag.

Kan såklart pakke inn og legge ved siden, men vil helst undgå det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykker (Ja, ikke bare dyre smykker, men også "juggel- og nips-smykker") ;)

Lapper med koselige ord ev. gavekort på alt mellom himmel og jord

Godteri

Gjest juletrulte
Skrevet

Skjønner godt din feilvurdering for de er veldig små, tenke at det er jo masse som går ned i en fyrstikkeske men, tenkte jeg fikk sjekke størelsen først og ja de er små;)

Men noe som går ned i er:

Ringer (kan kjøpes på H&M for ein billig penge, eller andre steder for dyrere)

Øredobber

Kjeder

En koselig lapp, skriv hva som du liker ved henne, ordtak, eller gavekort på noe(middag hos meg osv)

Penger (så kan du for eksempel skrive kjøp deg noe godt i kantina på jobben i dag)

Godteri (noe som er smått)

Hemm nei kommer ikke på noe mere jeg.. Håper du får noen forslag!

Skrevet

Hva med å bare skrive lapper med veibeskrivelse/skattekart for hvor hun finner den egentlige gaven? Krever en del planlegging sånn at du vet hvor du skal gjemme gaven kvelden i forveien sånn at den ligger på rett plass i forhold til skattekartet.

Tips til småtterier:

Tre nøtter (dersom hun er fan av tre nøtter til Askepott)

Et lite bilde av dere to sammen

Personlig gavekort (på en deilig massasje f.eks.)

"Invitasjon" til romantisk hjemmelaget middag hjemme samme kveld

Kinobilletter

Små parfymeprøver (små glassrør man får på parfymeriene)

Fyrstikker! (Vil kanskje gi henne en god latter ;))

Skrevet
Små parfymeprøver (små glassrør man får på parfymeriene)

Hvor får man tak i det?

En venninne av meg spurte om hun kunne få en parfymeprøve på et parfymeri en gang. Da sprayet hu i kassa en sprut på en papirbit (sånne som ligger her og der så man kan teste selv vet du) og ga den til venninna mi...

Så vi tenkte at man kanskje må spørre om å få kjøpe en prøve. Har aldri sett små prøver i hyllene i parfymeri heller...

Var det ikke mest før man fikk sånne prøver i parfymeriene? Nå har de gått over til papir virker det som.

Skrevet
Hvor får man tak i det?

En venninne av meg spurte om hun kunne få en parfymeprøve på et parfymeri en gang. Da sprayet hu i kassa en sprut på en papirbit (sånne som ligger her og der så man kan teste selv vet du) og ga den til venninna mi...

Så vi tenkte at man kanskje må spørre om å få kjøpe en prøve. Har aldri sett små prøver i hyllene i parfymeri heller...

Var det ikke mest før man fikk sånne prøver i parfymeriene? Nå har de gått over til papir virker det som.

Joda, det er nok mest papir. Men det er ikke lenge siden jeg fikk noen parfymeprøver i sånne små glassrør. De ligger under disken, så man må spørre seg fram. Spør pent og smil vennlig, så skal det vel la seg gjøre. Men det finnes sikkert bare på noen få parfymetyper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...