Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei,

Nå er ferien i boks, og i den forbindelse trenger jeg en vannfast mascara som holder bombefast. Jeg har mørke vipper fra før, men vil ha litt ekstra, så Kanebos 38° er ikke noe for meg. Jeg bruker kontaktlinser, så mascaraen må ikke drysse i øynene.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å farge vippene?

Gjest Ethereal
Skrevet

De er mørke nok fra før, det er volum jeg vil ha mer av! Den dagen noen finner opp permanent mascara, blir jeg lykkelig :D

Skrevet

Jeg bruker Lancomes vannfaste. Den funker bra for meg :D

Skrevet

Bruker den grå waterproof til Loreal, jeg ... :roll: Når jeg først bruker mascara, da. Og den renner ikke! ;)

Skrevet

Jeg trenger igrunn også tips her.

I Mellomtiden kan jeg komme med et "anti-tips" ;-):

Jeg har en vannfast mascara fra Dior. Denne har en tendens til å drysse (eller hva det er) utover dagen, og legge seg "pent" under øynene mine :roll: Dette er fryktelig irriterende, ettersom jeg ikke kan stryke det bort med vann. Jeg går jo ikke rundt med sminkefjerner i lomma heller, så da må jeg forbli "blå" under øynene. Skal kaste den mascaraen, ja!

Skrevet

Maxfactor sine vannfaste er ikke så ille. Jeg sverger til dem jeg. Men jeg bruker bare ikke vannfaste da.

Moren min som har kontaktlinser bruker kun maxfactor og er veldig godt fornøyd.

Skrevet

Jeg kan ikke skryte nok av (helt sant..) Rimmels Exaggerate.

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler den vannfaste til Helena Rubinstein, går ikke av i vann OG gir volum til vippene :D !

Gjest the imp
Skrevet

kan faktisk si meg enig med Flora her. Rimmel Exagerate sitter godt, men er ikke vanskelig å få av med sminkefjerner. Den drysser ikke, har ikke gjort det på meg enda i hvertfall og jeg bruker også kontaktlinser så det er ganske viktig for meg. Den gir faktisk ekstra volum også, selv til meg som har fryktelig tynne vipper. Beste av de jeg har prøvd til nå, ettersom jeg faktisk ikke er allergisk mot den heller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...