Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hvordan kan jeg "vaske" rettetangen min? Det er nemlig svidd seg inn noe på platene, sikkert hår, og jeg vet ikke helt hvordan jeg kan få dette bort. Er litt redd for å ødelegge platene. Pleier dere vaske tangen med noe for å unngå det som blir svidd fast? Eller er det jeg som gjør noe galt siden det blir svidd?
Muffinsdilla Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Uansett hva du gjør må du ikke dyppe den ned i vann eller gjøre sånn at varmeelementene blir våte. Du kan jo forsøke å gni en fuktig klut på platene? det kan jo være litt rester av hårprodukter på dem som har svidd seg.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Uansett hva du gjør må du ikke dyppe den ned i vann eller gjøre sånn at varmeelementene blir våte. Du kan jo forsøke å gni en fuktig klut på platene? det kan jo være litt rester av hårprodukter på dem som har svidd seg. Takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Hvilken tang er det? Har aldri opplevd det med mine tenger. Du kan selvsagt prøve med en fuktet klut. Bruker du stylingprodukter før du retter håret?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Det er en fra Baybeliss. Jeg bruker varmebeskyttende spray før jeg retter håret, men jeg skulle ikke tro dette gjorde at tangen fikk "svidde" prikker...? Det er den siste måneden at det svidde har kommet. Har hatt tangen i cirka et halvt år og til for en måned siden har den vært helt fin. Rare greier... =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå