Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hvor ofte bytter dere? Vasker dere svampen med noe, eller kjøper dere bare ny etter en stund?
mari4ever Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hvor ofte bytter dere? Vasker dere svampen med noe, eller kjøper dere bare ny etter en stund? vasker mine. like gode som nye da;)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Åja! Takk for svar Hva vasker du dem med?
Solknapp Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Jeg lurer også på hvordan de blir vasket? Selv kjøper jeg nye etter at jeg føler det trengs, kanskje etter 2-3 mnd... Bruker Body Shop sine, de er fantastiske synes jeg
mari4ever Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jeg lurer også på hvordan de blir vasket? Selv kjøper jeg nye etter at jeg føler det trengs, kanskje etter 2-3 mnd... Bruker Body Shop sine, de er fantastiske synes jeg hei igjen:) jeg vasker mine med zalo en gang i måneden. da får du vekk det meste av bakterier. bruker en liten prikk, og vasker de to ganger til du ser alt er ute av svampene;) skyll dem godt! vask i vei:)
Gjest TS Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 hei igjen:) jeg vasker mine med zalo en gang i måneden. da får du vekk det meste av bakterier. bruker en liten prikk, og vasker de to ganger til du ser alt er ute av svampene;) skyll dem godt! vask i vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå