Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 21. november 2008 #1 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Har registert meg på alle internettdatesider som er å oppdrive nå, men uten mye hell. Fikk et råd fra en kompis som mente at jo flere jeg kontaktet desto større sjangse for svar. Så nå har jeg spammet denne beskjeden hay gurl wat u ^ 2 this l8? til alle jeg ser på som potensielle. (fant den på et annet forum). Alikevel får jeg ingen svar: hva kan være galt? Burde jeg kanskje skrive noe annet? I så fall hva? TAkk for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. november 2008 #2 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg skjønner ikke hva du skrev der jeg. Synes heller ikke at du skal skrive det samme til alle.. Skriv noe som er litt spesielt og kreativt, så jentene føler at du er interessant og vil svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2008 #3 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Har registert meg på alle internettdatesider som er å oppdrive nå, men uten mye hell. Fikk et råd fra en kompis som mente at jo flere jeg kontaktet desto større sjangse for svar. Så nå har jeg spammet denne beskjeden til alle jeg ser på som potensielle. (fant den på et annet forum). Alikevel får jeg ingen svar: hva kan være galt? Burde jeg kanskje skrive noe annet? I så fall hva? TAkk for alle svar!! Skriver du seriøst den meldingen til de jentene du ønsker kontakt med? Da skjønner jeg veldig godt at du ikke får noen svar. Når jeg får slike, svarer jeg ikke, og sletter dem med en gang. WTF......skjønner jo ikke engang hva det står der, og det virker helt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 21. november 2008 #4 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Har registert meg på alle internettdatesider som er å oppdrive nå, men uten mye hell. Fikk et råd fra en kompis som mente at jo flere jeg kontaktet desto større sjangse for svar. Så nå har jeg spammet denne beskjeden til alle jeg ser på som potensielle. (fant den på et annet forum). Alikevel får jeg ingen svar: hva kan være galt? Burde jeg kanskje skrive noe annet? I så fall hva? TAkk for alle svar!! Hehe, jaså, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 21. november 2008 #5 Del Skrevet 21. november 2008 hay gurl wat u ^ 2 this l8? nutnklolzorzomgXDDDDDDDDD:c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 21. november 2008 #6 Del Skrevet 21. november 2008 hay gurl wat u ^ 2 this l8? = hey girl what you up to this late? Skriv noe mer personlig (utifra hennes profil?) og forstålig, så kansje du får svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #7 Del Skrevet 21. november 2008 Merkelig at svarene uteblir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Del Skrevet 21. november 2008 Anbefaler at du forsøker noe slikt i stedet: "ASL???? TAZTE LITT???? WEBSECHZ???? HAR DU BILDE??? SKAL VI KOZE???? SE MEG RUNKE PÅ CAM????" Da faller nok damene som fluer skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #9 Del Skrevet 21. november 2008 Anbefaler at du forsøker noe slikt i stedet: "ASL???? TAZTE LITT???? WEBSECHZ???? HAR DU BILDE??? SKAL VI KOZE???? SE MEG RUNKE PÅ CAM????" Da faller nok damene som fluer skal du se. Og hvis de, mot formodning, ikke blir interessert, bør du kalle dem noe skikkelig stygt. Funker hvertfall på selvfølelsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #10 Del Skrevet 21. november 2008 damn mann, hvor gammel er du? Jeg forstod meldinga di med en gang, og derav hadde jeg tenkt "u wish" om du kontaktet meg. Om du slupper å spamme med åpenbar melding som uansett får alle jenter til å tenke, jaha hvor mange har han sendt den til, så kanskje du får bedre svar ;) Kommenter henne/profilen hennes/bildet hennes/interessene hennes og blabla. IKKE skriv slikt. Kunne like godt ha skrivd det gjesten overfor sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Wilma} Skrevet 21. november 2008 #11 Del Skrevet 21. november 2008 Bortsett fra at du med en slik melding fremstår som om du er fjorten, så er meldinga helt grei den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 22. november 2008 #12 Del Skrevet 22. november 2008 Forstår ikke hvorfor den meldinga ikke skal få noen svar. 1. Når vedkommende som leser den forstår den viser den at personen er intelligent, eller har kjent til internettet lengre enn gjennomsnittet. 2. Den er orginal, i motsetning til alle de kjedlige folkene som kommenterer noe med profilen hennes. 3. Den er kort og presis. I motsetning til halvlange "interessante" tekster burde et kort og enkelt spm. ha mye større sjangse for å generere et svar. I tillegg vil en tekstutveksling med et muntlig preg engasjere begge partene mye mer, og man får avdramatisert hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 22. november 2008 #13 Del Skrevet 22. november 2008 Og til dere som mener meldingen hinter om lav alder så må dere forstå at dere faller utenfor målgruppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #14 Del Skrevet 22. november 2008 Forstår ikke hvorfor den meldinga ikke skal få noen svar. 1. Når vedkommende som leser den forstår den viser den at personen er intelligent, eller har kjent til internettet lengre enn gjennomsnittet. 2. Den er orginal, i motsetning til alle de kjedlige folkene som kommenterer noe med profilen hennes. 3. Den er kort og presis. I motsetning til halvlange "interessante" tekster burde et kort og enkelt spm. ha mye større sjangse for å generere et svar. I tillegg vil en tekstutveksling med et muntlig preg engasjere begge partene mye mer, og man får avdramatisert hele greia. Hvis du har laget den meldingen helt på egenhånd så er du sikkert intelligent nok til å skjønne hvorfor svarene uteblir. Får jeg kalle deg Trols? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #15 Del Skrevet 22. november 2008 Hvor gamle er de du prøver å få kontakt med? Jeg ville i hvert fall også antatt at en slik melding kom fra en som var i beste fall tidlig i tenårene. Jeg ville også antatt at den var en standardmelding sendt ut til mange, og i dette ville jeg jo hatt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #16 Del Skrevet 22. november 2008 Forstår ikke hvorfor den meldinga ikke skal få noen svar. 1. Når vedkommende som leser den forstår den viser den at personen er intelligent, eller har kjent til internettet lengre enn gjennomsnittet. 2. Den er orginal, i motsetning til alle de kjedlige folkene som kommenterer noe med profilen hennes. 3. Den er kort og presis. I motsetning til halvlange "interessante" tekster burde et kort og enkelt spm. ha mye større sjangse for å generere et svar. I tillegg vil en tekstutveksling med et muntlig preg engasjere begge partene mye mer, og man får avdramatisert hele greia. Nå er er sønnen min 12 år og veldig data og nettfiksert, spurte ham om han visste hva meldinga di betydde, og gjett hva. Best du begynner å skrive i html koder eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #17 Del Skrevet 22. november 2008 hehe den der er ikke original, har den i en såkalt SMS ordbok med slikt jeg fikk for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 22. november 2008 #18 Del Skrevet 22. november 2008 Mulig den er litt for vag og lite spennende, man kaster ikke bort tiden på å svare uinteressante meldinger. Oppbrukte fraser og pjatt er kjedelig, du trenger ikke gå rundt grøten på internett. Jeg ville heller skrevet noe litt mer direkte, som "Camsex?", "Fint profilbilde, pule?" eller skrive hva penisstørrelsen din er og spør om hun har trang mus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 23. november 2008 #19 Del Skrevet 23. november 2008 Hvis du har laget den meldingen helt på egenhånd så er du sikkert intelligent nok til å skjønne hvorfor svarene uteblir. Får jeg kalle deg Trols? Jeg er meget intelligent. Hvor gamle er de du prøver å få kontakt med? Jeg ville i hvert fall også antatt at en slik melding kom fra en som var i beste fall tidlig i tenårene. Jeg ville også antatt at den var en standardmelding sendt ut til mange, og i dette ville jeg jo hatt rett. Jamngamle. Hvorfor ville du antatt det? Mange og mange fru Blom, 3-4 stykker. Dette er vel å rekne som normalt, er det ikke? Nå er er sønnen min 12 år og veldig data og nettfiksert, spurte ham om han visste hva meldinga di betydde, og gjett hva. Best du begynner å skrive i html koder eller noe Jeg formulerte meg kanskje litt dumt. Det går vel mer på hvor mye tid man har brukt på internettet, enn hvor lenge siden det er man oppdaget det. Dessuten burde du passe på sønnen din, så han ikke blir som meg. hehe den der er ikke original, har den i en såkalt SMS ordbok med slikt jeg fikk for noen år siden Nå skal det siest at jeg bruker original av formen rar, særmerket, uvanlig - og ikke opprinnelig og ekte. Skal også siest at jeg fikk napp i går. På nettet that is. Om ønskelig kan jeg jo selvsgt forklare hvordan det foregikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #20 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er meget intelligent. (...) Dessuten burde du passe på sønnen din, så han ikke blir som meg. Du viste i hvert fall litt selvinnsikt akkurat der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå