Eføy Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Har diskutert med en kamerat av meg som kan ta bryllupsbildene våre, men da trenger vi et hus/bygg/lokale vi kan ta bildene i. Vi håper å kunne ta bildene ute, men trenger også en del inne, siden det er i februar. Han nevnte på at man ofte kunne låne museumer og slikt til å ta bilder.. Jeg bor jo i Drammen, men er egentlig ikke særlig kjent her.. Noen som har noen gode tips til steder? Det bør være lyse lokaler med høyt under taket, bredt nok til at alle får plass og litt til og ganske stort..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Innelokaler vet jeg dessverre ingenting om, men utebilder vil jeg virkelig anbefale å ta på Gulskogen gård. Der er det helt fantastisk, vi tok våre bilder der i august. Kan tenke meg at det er minst like fint der om vinteren, kanskje litt trolsk med de store trærne. Også slipper dere nysgjerrige påfugler som vi måtte stri med
Eføy Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Ja der er det jo veldig fint. Tusen takk for tipset! Kan vel si meg fornøyd med å kunne slippe innpåslitne påfugler ja..
Eføy Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hvordan det ser ut i f.eks Gildehallen? Eller et av de andre byggene til Aas Bryggeri?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Ja der er det jo veldig fint. Tusen takk for tipset! Kan vel si meg fornøyd med å kunne slippe innpåslitne påfugler ja.. Og enda verre er det når du har to firbente brudepiker av arten hund... Hihi
Trudeluttan Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Vet det er en stund siden denne har vært aktiv meen.. Noen som har tatt i hagen til Drammen Museum, og inne i den trappen i hovedbygningen, vet ikke hvordan bildene ble så bare at de ble tatt. Også blitt populært å ta bilder under motorveibrua- kan være veldig kult men kommer veldig ann på hvilken stil en kjører. Ellers kan det vel bli mange fine motiv langs elvepromenaden- eks store globusen.. I parken bakenfor Park Hotell/Frimurerlogen er det jo også fint hvis en har lokaler i Drammen sentrum og ikke vil reise så langt...
Eføy Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Takker for flere fine forslag! Vi håper på å få tatt noen bilder utendørs også, så da er tipsene dine gode. "Problemet" er at bryllupet er i februar, og derfor bør vi også få tatt noen bilder innendørs, med tanke på været. Forhåpentligvis rekker det å snø litt mer, så det blir ordentlig vinterføre, men det er vel å forvente for mye her nede :gjeiper:
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Hvor rundt her er det lokalet er? Litt kjedelig om lokalet er på åskollen og man må dra på andre siden av drammen å ta bilder.
Eføy Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2009 Selskapet skal være på bragernes, men det er ikke noe problem og måtte dra over til Strømsø for å ta bildene. Verre er det å måtte dra til Vestfossen eller sånne steder..
Trudeluttan Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Får håpe dere får frost på trærne da! Tenk så fine bilder :rødme: Mange fine steder på Bragernes å ta bilder. Gikk forbi noen som tok i en av de gamle bygårdene- trehusgårdene. Sikkert lurt og rusle litt rundt- pluselig så ser du en plass som er perfekt..
Gjest mm Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Dere kan høre med Drammen Teater, om dere kan komme inn i foajeen der. Flott å ta bilder. Ellers så anbefaller jeg øvre storgate fra vinjesgate opp mot Landfall.
Trudeluttan Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 Kom til å tenke på noe: Hva med inne i kirke? Jeg skal spørre om jeg kan ta noen bilder inne- titte frem fra søyler- gå opp trapp eller liknendes. Litt off her men har du lyst til å fortelle hvilken kirke du skal i- ikke nødvendig, bare litt nyskjerrig jeg da vettu.. =) Men tror du bør bestemme deg for bilde stil- mange plasser som passer til moderne bilder, og mange som passer til mer tradisjonelle.. Kult med glass og betong, kanskje litt rart hvis du skal ha bunad... (eller hva vet jeg?) Begynner vel å nærme seg så håper du får en ordnings på det- jeg krysser fingrene for frost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå