Gå til innhold

Har verden blitt gal???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nyhetene i dag som kan fortelle om den grove likskjendingen er noe av det værste jeg har hørt på lenge. Selvfølgelig er det mye fælt i nyhetene hver dag, og mye kan både opprøre og sette spor. Likevel, denne typen handling er bare så utrolig fornedrende. Hva driver mennesker til å kunne gjøre noe slikt?

Nye grenser overstiges stadig, men å skjende døde mennesker slik i et kapell.... Jeg er målløs. Man er i sorg over sin døde slektning, og tror liket ligger trygt og rolig plassert i kapellet, og så får man beskjed om noe slikt..!

Ja, måtte bare får det ut. Jeg skjønner ingenting. Er det rart det er krig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm,

har du Url til en side på nettet med denne nyheten?

...har ikke sett nyhetene på tv i dag :wink:

Joda, er tragisk at alt skal henges ut,

men om det har et formål,

som for eksempel å finne ut hvem som har gjort det,

da blir det litt bedre, men bare litt.

Da har det nemlig et formål...

Ellers er det tragisk, ja :wink:

Skrevet

Dette er helt sinnsykt. At folk kan få noe ut av å gjøre noe sånt. Tenk på de pårørende til de avdøde, det er ille nok å miste noen, men dette.... Nei, fy f...n !

Skrevet

Helt enig. Snakk om respektløshet. Kan bare tenke seg til hvordan det føles for de pårørende for de døde :cry:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Fy f....

Så på nyhetene om likskjendingen. Det er noe av det verste jeg har hørt på lenge! Lurer på hva i himmelens (evt. helv**e...) navn som foregår inne i hodet på en person som kan gjøre noe så motbydelig????

Rett og slett SYKT. Ruset eller ei - sykt er det.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, men ingenting overrasker meg lenger.. :evil:

Gjest Milah
Skrevet

Verden har ikke blitt gal.. den har vært gal lenge!!! Slike ting gjør meg så forbanna!!! :evil:

Folk eier ikke respekt for noen ting lenger...

Skrevet

FY F. nå har vi nylig begravet en nær slektnign. og vi hadde åpen kiste en time før begravelsen, og tenk om noen hadde gjordt noe sånt mot han. nei det er grusom. hadde det skjedd med noen jeg hadde kjent vet jeg ikke hva jeg hadde gjordt. døde mennesker skal behandles med respekt.

tror familien knapt kan oppleve noe værre i den situasjonen jeg. vi har vel lenge fått beviser for at verdener gal, men man skulle tro det gikk noen grenser, men det gjør ikke det for alle.

Skrevet

Fy søren!Så makabert og ekkelt!At folk kan finne på noe sånt!Folk er ikke riktig i hue!Også 4 stykker da....hmmm..ikke bra...!hva skjer med sammfunnet egentlig?! :evil:

Klemz fra:

Skrevet

:kjempesinna:

Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis noen hadde "forstyrret" noen av

"mine døde......."

Hadde jeg fått tak i dem...........

Skrevet

Jeg finner ikke ord....jeg forstår ikke at mennesker kan få seg til å gjøre noe så forferdelig!

Gjest Fuglehue
Skrevet

Men han angrer iallfall på det han har gjort hadde han sagt til avisa eller til politiet som sa det videre.. skulle jo bare mangle!! I denne saken er det jo en liten trøst at disse allerede var døde, og ikke det skjedde med levende gamle uskyldige folk.

Gjest Scarlet
Skrevet

Dette er så respektløst at det er utrolig, men sant! Tenk å gjøre noe sånt?! Hadde noen gjort noe slikt mot noen av "mine avdøde" hadde jeg blitt så utrolig sint og lei meg at jeg tror ikke jeg hadde klart å kontrollere meg. Kjenner at jeg blir uhyre provsert!! FY FAEN :kjempesinna:

Gjest Máire
Skrevet

Det er nesten overflødig å si noe, fordi jeg mener akkurat det samme som alle andre her. Jeg er kvalm, sjokkert og oppgitt. Jeg fatter ikke at det er mulig. Det er noe av det mest groteske jeg noensinne har hørt.

All respekt til de avdøde og deres pårørende....

Håper de skyldige får sin straff som fortjent! (Selv om straffene er svært lave her i landet :roll:)

Skrevet

De som har gjort dette er syke mennesker. At det går an. Hørte såvidt om dette på radioen i går. Tok det da ikke så inn over meg. Men fikk sjokk da jeg så forsida på Dagbladet i dag. Er det mulig???

Stakkars de pårørende. De som hadde sine kjære i dette kapellet altså. Håper de får god hjelp og støtte i denne situasjonen.

Gjest Anonymous
Skrevet

All min medfølelse går til de pårørende her.

Men jeg venter med skrekk og gru på at de utfører de samme handlinger på levende mennesker....

Skrevet

Enda et bevis på hvilken forskrudd verden vi lever i..... :kjempesinna:

....jeg ville nesten ikke tro det når jeg hørte det på nyhetene. Noen folk mangler tydeligvis en sentral mental sperre oppe i hodet sitt!!!

....send dem til Bjørnøya og la dem være der i 5-6 år, da tenker jeg de bruker hodet før de/eller andre gjør noe lignende igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...