Trebarnsmor Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 I dag er været nydelig ute.Varmt og sol. Ungene leker i hagen.Måtte ut å lage hytte for dem med masse tepper og klesklyper. Har en stor firkantet klesklypere der ute som har vært der siden jeg var et barn og på den har jeg hengt opp lange tepper.Ungene storkoser seg.Nå har de en hytte der. Vurderer å kjøpe et hus-telt til dem. Har fått mobbeepisoden (kan leses under barn og familie)på avstand men de tankene lurer enda inni hodet mitt.Skal bli godt å reise bort med jentene mine og kose oss. Skulle egentlig satt i gang med vasking i dag men magen er så tung og jeg føler meg litt slapp i varmen. Irritasjonen er der....over at det er hele 2 mnd igjen til fødselen Grrrr.......Kan ikke tiden gå raskere denne gang da? Irritert over min egen klaging,for sommeren er jo den beste tiden å slå ihjel tid på,på tross av varmen. TA DEG I SAMMEN! sier jeg til meg selv.Hadde det vært vinter så hadde jeg dødd av kjedsomhet. Som sagt,jeg reiser vekk nå i helgen med englene mine og blir borte en uke.Kommer hjem med masse KG,SM(SnartMamma) og internet abstinenser . Fy faen.........hørte at været skulle snu,fra i morgen av.Jeg gir helt opp her.Alltid når vi har planer ARGhhh. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Har nettopp vasket ungene.Klare til sengs.Skal spise nå. I morgen er det skole for Caroline igjen og jeg bare lurer sånn på hva jeg skal gjøre. Rektoren har ikke ringt tilbake til meg og det får meg til å føle at vi ikke blir tatt helt på alvor.Gjør meg ganske hjelpesløs........ :cry: og fortvilet. Har ringt til han to ganger og de har lagt igjen en beskjed til han. Er han lei av maset mitt??Uff........ Uansett så må han jo gjøre jobben sin.Hun er jo så liten,går i første klasse og alt :cry: . Aldri kan jeg huske å vært så sint og fortvilet samtidig.Jeg gleder meg til å få dette mere på avstand. Vel....det positive for tiden er vel at jeg ser så fram til å reise til Voss ihelgen og være der en stund.Gleder meg sånn til å være alene med ungene og dulle med dem.Møte mine kjære venner,fra studietidene. Grille og kose i hagen.Dra på kino med ungene og bare gjøre det som faller oss inn. Når vi kommer hjem igjen så må jeg finne på noe her også. Skal besøke venner og være litt hos mamma på dagtid. Hun sitter jo i den rullestolen stakkars . Så hun blir vel glad å se oss. Babyen sparker og er glad inni der.Tydelig at han er stor nå.40 cm ca og 1,5 kg. Aldri har jeg følt meg mere fysisk fornøyd med meg selv,men plagene er verre enn noen sinne. Ryggen er bedre pga .vaskestreik og rumpesitting. Men i dag skulle jeg ta fatt i husvask og kjenner ømheten nedentil og i hoften.Huset er vasket.........puhh....heldigvis. Skal bare glo på tv i kveld og kose meg. Har gått opp 4 kilo til nå,men magen er diiiger. Vannet har begynt å komme.Ansiktet mitt begynner å bli blankt og større.USJ.......Leggene er tykkere og fingrene er som pølser.Men likevel så føler jeg meg bedre pga vekten.Tynnere armer enn før og alt. Go kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Heisann! Gratulerer med graviditeten! Ville bare si at du kanskje burde spørre noen om å flytte dagboken din!?? Den ligger under bryllupsdagbøkene! Ha en fin helg på Voss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juni 2003 den er flyttet la ikke merke til det med en gang jeg hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå