Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest naive meg
Skrevet

Uff, nå er jeg skikkelig lei meg og føler meg så lurt... :tristbla:

Møtte en fyr på nettet, pratet masse med han på telefon, msn og meldinger. Han virket som en drømmemann, han sa alt det riktige og virket generellt som en kjempe fyr. Trodde vi var ute etter akkurat de samme tingene i livet..

(det er vel kanskje her jeg skulle begynnt å tenke....)

1 mnd har vi hatt kontakt, skulle snart møtes.

Men i går fikk jeg en følelse av at det var noe som ikke stemte, så jeg skrev en melding til han, fortalte at jeg satt ærlighet veldig høyt og håpet han ville respektere det. Han følte seg mistenkt skrev han, men ikke noe mer. Så jeg tenkte det var det at han ikke ville ha noe mer kontakt.. Etter et par timer fikk jeg en melding hvor det sto: klem. Greit nok så var alt bra da.

Men vi pratet ikke sammen på telefon i går, veldig uvanlig..

Satt i natt og tenkte litt på hva han tidligere har sagt.

*først sa han at han hadde lagret nr mitt med drømmejenta, men her om dagen sa han at ble så glad når det sto (stednavnet der jeg bor) for da ringte jeg.. Så jeg spurte om han hadde lagret meg som det, det hadde han i tilfelle barna så det.

*alltid så mye hemmlighet i forhold til å skulle prate sammen, måtte skrive melding å forhøre meg før jeg ringte..

*sendte en rose til han på møteplassen for et par dager siden, der vi traff hverandre, da ringte han litt flau etterpå og sa at han egentlig ikke pleide å være inne der. Men jeg har nå sett at han pleier å være inne der et par ganger om dagen. Gjør meg ingenting det altså, men trenger man virkelig å lyve om det?

Skrev melding til han på mp og spurte om han koset seg i svergie.. Har i grunn ikke hørt noe fra han siden det....

Men det jeg egentlig skal frem til for meg selv er vel at oppmerksomhet gjør blind og virker noe for godt til å være sant så er det det!

Har nå slettet profilen på mp og funnet ut at jeg skal lete etter den rette irl!

Tusen takk til deg som ville lese, det var utrolig godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Gjest naive meg
Skrevet
Uff, nå er jeg skikkelig lei meg og føler meg så lurt... :tristbla:

Møtte en fyr på nettet, pratet masse med han på telefon, msn og meldinger. Han virket som en drømmemann, han sa alt det riktige og virket generellt som en kjempe fyr. Trodde vi var ute etter akkurat de samme tingene i livet..

(det er vel kanskje her jeg skulle begynnt å tenke....)

1 mnd har vi hatt kontakt, skulle snart møtes.

Men i går fikk jeg en følelse av at det var noe som ikke stemte, så jeg skrev en melding til han, fortalte at jeg satt ærlighet veldig høyt og håpet han ville respektere det. Han følte seg mistenkt skrev han, men ikke noe mer. Så jeg tenkte det var det at han ikke ville ha noe mer kontakt.. Etter et par timer fikk jeg en melding hvor det sto: klem. Greit nok så var alt bra da.

Men vi pratet ikke sammen på telefon i går, veldig uvanlig..

Satt i natt og tenkte litt på hva han tidligere har sagt.

*først sa han at han hadde lagret nr mitt med drømmejenta, men her om dagen sa han at ble så glad når det sto (stednavnet der jeg bor) for da ringte jeg.. Så jeg spurte om han hadde lagret meg som det, det hadde han i tilfelle barna så det.

*alltid så mye hemmlighet i forhold til å skulle prate sammen, måtte skrive melding å forhøre meg før jeg ringte..

*sendte en rose til han på møteplassen for et par dager siden, der vi traff hverandre, da ringte han litt flau etterpå og sa at han egentlig ikke pleide å være inne der. Men jeg har nå sett at han pleier å være inne der et par ganger om dagen. Gjør meg ingenting det altså, men trenger man virkelig å lyve om det?

Skrev melding til han på mp og spurte om han koset seg i svergie.. Har i grunn ikke hørt noe fra han siden det....

Men det jeg egentlig skal frem til for meg selv er vel at oppmerksomhet gjør blind og virker noe for godt til å være sant så er det det!

Har nå slettet profilen på mp og funnet ut at jeg skal lete etter den rette irl!

Tusen takk til deg som ville lese, det var utrolig godt å få det ut!

Glemte jo å skrive at han sa han skulle til svergie i dag. :fnise:

Skrevet

Er han gift, tro?

Ettersom du måtte klarere med sms før du ringte, og at han hadde lagret deg med stedsnavn. Merkelig!

Gjest naive meg
Skrevet
Er han gift, tro?

Ettersom du måtte klarere med sms før du ringte, og at han hadde lagret deg med stedsnavn. Merkelig!

Vært inne på tanken faktisk... Skulle likt å funnet det ut, men det er jo umulig...

Skrevet

merkelig, høres ikke ut som han er helt ærlig nei...

Gjest adriana27
Skrevet
Vært inne på tanken faktisk... Skulle likt å funnet det ut, men det er jo umulig...

Er nok opptatt han der, ja.

Null problem å finne ut, han er jo norsk! (Men ikke noe du bør bruke energi på å gidde å gjøre noe med)

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Her er det ugler i mosen, helt klart. Men jeg foreslår at du bare går videre og ikke skjenker en tanke mer til denne løgnhalsen.

Skrevet

Du kan jo finne adressen hans via mobilnr. og så sjekke videre hvem du får opp når du søker etter tlf.nr på den adressen!

Skrevet

Hvis telefonen hans er registrert noe sted så finner du fort ut av ting ja. Eller sjekk på skattelistene, nettsnok! Da finner du ut om det er fler på samme adresse. Mener jeg.

Jeg traff mannen på nett for ti år siden. Så det KAN gå an. Men det lønner seg å møte dem raskt i RL, ikke sitte lenge på nett og gi dem tid til å evnt lage historier. I RL ser du fort hvor ståa er. En slags speed dating nesten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...