Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Når vi har sex (som regel misjonærstilling), glir han så lett ut. Har noen av dere tips til stillinger som kan være bedre egnet?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Når vi har sex (som regel misjonærstilling), glir han så lett ut. Har noen av dere tips til stillinger som kan være bedre egnet? Glir ut? :klø: Er han ikke ordentlig stiv da? Eller har han veldig kort penis? Be han ikke trekke seg så langt ut for hvert støt. Da er det mindre sjanse for at han bommer på vei inn igjen.
soph Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Syns jeg leste at det er lett for at det skjer i misjonær. Skjer det samme i andre stillinger?
Gjest *Ulla* Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Min gjør også det noen ganger, men om han bare ikke tar den så langt ut hver gang går det bra. I mitt tilfelle har det ikke å gjøre med lengden på penis eller at han ikke er stiv nok.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Glir ut? :klø: Er han ikke ordentlig stiv da? Eller har han veldig kort penis? Eller kanskje hun er veldig vid, overvåt og har bakovermus. Typisk å skylde alt på mannen.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Eller kanskje hun er veldig vid, overvåt og har bakovermus. Typisk å skylde alt på mannen. Hva i alle dager er "bakovermus"? :klø:
soph Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Eller kanskje hun er veldig vid, overvåt og har bakovermus. Typisk å skylde alt på mannen. Tror nok hun bare kom med forslag til hva det kunne være. Kan ikke se at hun har sagt at det er mannen sin feil. Ingen som har skyldt på noen.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Hva i alle dager er "bakovermus"? :klø: En bakovermus er en mus som ligger langt bak og/eller skrår bakover - da er det lettere å komme til bakfra enn forfra.
Gjest ts Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Uansett om det er jeg som har "bakovermus" eller han som er for liten, er det ikke så mye vi får gjort med det. Derfor håper jeg noen kan svare på spørsmålet mitt og foreslå stillinger som kanskje kan funke bedre for oss.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Hva med om du er øverst? Da er det du som kontrollerer og klarer å kjenne når han glipper ut Om du ikke er så glad i det, så prøv bakfra, og si til han at han ikke skal gå så langt ut, er også lettere å ikke skli ut om dere ligger tett inntil hverandre.
Gjest Gjest-Jan Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Akkurat ordbruken "Glir han så lett ut" høres ikke så bra ut da. Høres ut som om den er slapp. Deerimot så liker jeg veldig godt å ta den ut for så (selvfølgelig) å kjøre den inn igjen. Øyeblikket da den treffer og så glir inn er helt himmelsk :-) Jan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå