Gå til innhold

Truser, hipster, boxer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker foeskjellige stringtyper fra HM eller hipstere fra Pierre Robert. Det første synes jeg egentlig ikke at jeg kler, men bruker det av gammel vane.. Pierre Robert undertøyet mitt er bare HERLIGHETEN selv:D Heldigvis for meg er det ikke så ofte at noen ser meg i undertøy, så er ikke så nøye på hva jeg har under, men at det er behagelig er en fordel:)

Skrevet

Jeg syns det er utrolig vanskelig å finne godt undertøy. Jeg liker truser eller hipster, men jeg liker ikke at de er for lave i livet. Liker at det er litt høyde på livet, også må de ikke stramme noen steder og ikke være noen kanter som kan klø. Ingen strikk eller brett som kan skape kløe eller stramme. Finner jeg først en type jeg liker så kjøper jeg inn en hel haug :)

Jeg syns nye hipsterne fra sloggy er gode, de som kommer i en sånn bitte liten pakke og har en blomst (eller noe sånt) på siden.

Skrevet

Jeg bruker stort sett hipster eller boxer fra Pierre Robert. Noen ganger krever antrekket string, så da bruker jeg det, men trives ikke i det mer.

Gjest Shady Lady
Skrevet

Eg brukar alt, utenom string.

Om eg skal gå med en kjole/skjørt/tynn bukse som avslører trusekanten, brukar eg string. Men kun då.

Går mest i hipster, syns det er finast og behagelig.

Skrevet

Jeg bruker kun string, eneste jeg trives med. Har prøvd boxershorts fra Bjørn Borg, men de la seg mellom kjønnsleppene, noe som var ganske så ubehagelig. ;)

Skrevet
Jeg bruker kun string, eneste jeg trives med. Har prøvd boxershorts fra Bjørn Borg, men de la seg mellom kjønnsleppene, noe som var ganske så ubehagelig. ;)

Har du prøvd en størrelse større!?!? Går an å unngå camel toe..

Skrevet

Aller helst hipster, men har noen boksere, truser og g-streng.

Skrevet

Hipster - fordi det ser skikkelig bra ut. Bruker boxer når jeg går på ski, da det er godt med noe litt større til å varme rompa med da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...