Gå til innhold

Truser, hipster, boxer ?

{Wilma}

Anbefalte innlegg

Undertøy er ingen enkel jungel å finne frem i.

Da jeg omsider, etter mange år med feil BH-størrelse fant ut hva jeg egentlig skulle bruke var jo lykken fullkommen.

Nå gjenstår det å finne noe som kler fasongen nedentil....

String føler jeg meg ikke vel i, så det utgår.

Jeg har korte bein, veldig smalt liv og normale lår og rumpe, og jeg syns at stort sett uansett hva jeg tar på meg av hipsters, trusere eller hva jeg nå måtte finne, så ser det ikke fint ut bak.

Trusere og vanlig hipsters dekker for mye, og string dekker jo stort sett ingenting.

Hva bruker du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker string og hipsters.

Men jeg bruker truse når jeg er syk - av en eller annen merkelig grunn er det på med truse og joggebukse om formen er dårlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker stort sett boxere, synes det er mest behagelig. stringtruser bruker jeg på trening om jeg bruker "avslørende" bukser. Synes truser er fint også jeg, men liker ikke den berømte trusekanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker string, boxere og hipsters fra Pierre Robert og liker dem veldig godt. I tillegg har jeg et par Kari Traa-boxere som jeg synes er fantastisk gode! Anbefales :) Passer fint og føles behagelig under de fleste bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hipster og string avhengig av hva slags bukse jeg har på meg. Digger Kari Traa-hipstere, og Pierre Robert produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alt mulig - unntatt string, det syns jeg er heller ubehagelig (og fryktelig stygt).

Men hva er egentlig forskjellen på hipster og bokser? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

String, hipster, hotpants også elsker jeg slike halvstringer. Kanskje du skal prøve det? de dekker ikke rumpa så fælt, men allikevel litt. Denne feks http://shop.hm.com/media/products/670/DXL6...090_63_5557.jpg.

Skal jeg bare være hjemme alene bruker jeg ofte truser og boxere, da det er behagelig ;)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alt mulig - unntatt string, det syns jeg er heller ubehagelig (og fryktelig stygt).

Men hva er egentlig forskjellen på hipster og bokser? :sjenert:

bruker hipstere og vanlige truser. brukte bare string før men går nesten aldri med det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varierer egentlig VELDIG på hva jeg bruker. Tar bare det jeg føler for akkurat der og da. Og jeg har litt av hvert. Fra de minste stringtrusene til Bjørn Borg-boxere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dere som bruker Kari Traa hipstere, hvordan er de i størrelsen? F.eks i forhold til Pierre Robert?

Jeg bruker L i både Pierre Robert og Kari Traa, så de er ganske like i størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker L i både Pierre Robert og Kari Traa, så de er ganske like i størrelse :)

Har dere tips til noen gode stringtruser? Noen som har prøvd de fra Kari Traa f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...