Gå til innhold

Useriøst...? (hva ville dere ha gjort?)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

det er nå 1 1/2 måned til den store begivenheten i mitt liv, og ennå mangler det en del...

Vi skal reise bort og gifte oss, har derfor bestilt og hatt kontakt over nettet og telefon. Dette har funket helt fint både med frisør, blomsterforretning, fotograf, kirke..men hotellet vi skal ha festen på( og også overnattingen) er jo så innmari trege til å svare på spørsmål jeg har. Jeg har prøvd i flere måneder nå å få tak i priser på diverse, menyer, kaker etc etc. Men klarer han typen som har med dette å gjøre å sende en enkel mail til meg?? Nope! Jeg har ringt iallefall 5-6 ganger allerede og etterlyst, samt skrevet mail opptil flere ganger også. Han sier han har sendt meg en hel "lefse" med opplysninger, men jeg har ikke mottatt noe. Mail adressen må han nå klare å få riktig, siden jeg har skrevet x antall mail til han! Har til og med opprettet en ny mail adresse i tilfelle det er noe feil med den jeg har (vet jo at det ikke er det, men ....)

Har fortsatt ikke fått noe....

Nå er jeg temmelig oppgitt og irritert...Det er ikke så lenge til bryllupet, og jeg kjenner jeg begynner å få litt panikk...En annen ting er jo at jeg har absolutt ingen priser å gå etter så vet jo ikke hva dette kommer til å koste...

Jeg klarer ikke å ringe flere ganger å "mase", for det er det jeg føler jeg gjør. Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Syns dette virker useriøst...Hotellet har vi fått anbefalt, og de har flere stjerner, det er ikke det... Hva ville dere ha gjort???

(puh- godt med en utblåsning iallefall...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring igjen, be om å få prate med sjefen til vedkommende du treffer på telefon. Si at du opplever de som useriøse, og at du trenger korrekt prisinfo snarest. Ellers er du nødt til å se deg om etter andre steder å holde festen.

Sørg også for å opplyse om hvor m,ange ganger du har ringt og mailet de.

Lykke til, håper det ordner seg!

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt nerver til å "satse" på at ting går i orden hvis du ikke får noe bekreftet.

Tror jeg hadde begynt å se meg om etter noe annet. I hvert fall kikket litt så det finnes et alternativ.

Skrevet
Jeg hadde ikke hatt nerver til å "satse" på at ting går i orden hvis du ikke får noe bekreftet.

Tror jeg hadde begynt å se meg om etter noe annet. I hvert fall kikket litt så det finnes et alternativ.

Jeg også. Det er helt unødvendig at du skal gå sånn så kort tid

før den store dagen.

Gjest Snuupi
Skrevet

Hadde heller ikke hatt nerver til å gå å vente på de der! Vi var først i kntakt med et liknende hotell, hvor de var lite service-minded og veldig trege. Vi kuttet de ut og fant ett annet hotell. Men dette var jo 6 mnd i forveien, det blir litt annerledes i ditt tilfelle.. Tror jeg ville tatt meg en tur og besøkt de, og ikke reist derifra før jeg hadde fått svar på alt jeg lurte på! Ikke gi deg med det første!

Lykke til!

Skrevet

Hmm. Enig med de andre her.

Hvor er det du skal ha bryllupet? Kanskje noen vennlige jenter her inne kan møte opp personlig på dine vegne? Sikkert en dum tanke, men fremsatt i absolutt beste mening.

Hvis det er i Stavanger, gi meg beskjed!

Skrevet

Jeg er super-mail-fan, men opplever at mail mange steder er lite brukt og leses sjelden. Også til firma som annonserer med "send oss en mail". Så ring, send fax osv, så kanskje det ordner seg. Stå på - kunden har alltid rett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...