Gjest Gjest_Cerra_* Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Vi skal gifte oss i mai 2009, men trenger hjelp til valg av lokaler. De fleste vi har hørt med er opptatt den dagen - Edlandsgården Stavangerske klubbselskab Shipper worse Roskildehuset Ørnabergtunet Hjortehuset Dersom det skal være på ett hotell vil vi har stoor plass, så Sola strandhotell utgår! Er det noen som kan hjelpe meg som har noen andre forslag??? Trenge i tilfelle link eller telefon nr. Begynner å haste litt dette nå kjenner jeg..
Bare innom Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Vet om en fantastisk låve/fjøs på Jåttå Ligger i Boregeilen 6, kontakt en herlig dame som heter Inger. Litt gule sider gjør susen med telefonnr. Vi har booket vårt bryllup der neste år:) Dette er et lokale som virkelig er verdt å ta en titt på Lykke til på jakten!
IngvildChristine Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Rica Forum Hotell har restauranten i 21. etasje (toppetasjen), med bar, flinke og proffe servitører og kokker. Dersom man er over så og så mange gjester (lurer på om det er rundt 80, men er ikke sikker) betaler man ikke for leie av lokalet, såvidt jeg har forstått. Vakker utsikt over "halve rogaland" er det iallefall!
Gjest Gjest_anettes´verden_* Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Der har vi også booket, kjempe bra sted og bra kjøkken for en evt kokk og lage mat! Og som du sier, Inger er jo fantastisk, hun tilbød seg faktisk å hjelpe å servere gratis i pakken!!
Gjest Gjest_wenche_* Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Der har vi også booket, kjempe bra sted og bra kjøkken for en evt kokk og lage mat! Og som du sier, Inger er jo fantastisk, hun tilbød seg faktisk å hjelpe å servere gratis i pakken!! Det hørtes så koselig ut:) skal gifte meg 20 juni neste år så er nok kansje litt seint ute Fant ett mobilnr til Inger på gule sider, er det dette nr en skal ringe for og booke dette lokalet?
Gjest Gjest_luna_* Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Utstein kloster hotell. Ligger helt i vannkanten ca 5 min gange fra Utstein kloster. Fantastisk mat, nydelige omgivelser, veldig bra service både i forkant av bryllupet og på selve dagen.
Bare innom Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Det hørtes så koselig ut:) skal gifte meg 20 juni neste år så er nok kansje litt seint ute Fant ett mobilnr til Inger på gule sider, er det dette nr en skal ringe for og booke dette lokalet? Anbefaler deg på det sterkeste å bare ringe henne.. Er jo verdt et forsøk.. Kanskje er det ledig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå