Gå til innhold

Atelje Margaretha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fant ut jeg skulle prøve meg på en ny hobby, nemlig brodering. Bestilte noen fine broderier hos Atelje Margaretha. Senere bestilte jeg noe tilbehør derfra.

Whatever, begge gangene har leveringstiden vært ekstremt lang, vi snakker måneder....

Det jeg lurer på om dette er vanlig i den butikken, eller om jeg har vært uheldig?

Man forventer jo å få sakene i løpet av iallefall 14 dager, og ikke 2 måneder???

Andre med erfaring herfra? Evt andre steder man kan bestille sånne ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt noen ganger derfra, men jeg synes også de har lang leveringstid. Ikke så lang som mnd'er, men likevel!

Jeg synes man kan forvente en ukes levering, hvis ikke mister man jo broderingslysten i mellomtiden ;)

Ikke er det så rimlig der heller at så lang leveringstid er ok!

Skrevet

Jeg har bestilt derfra fire-fem ganger over et par år. En juleløper jeg skal brodere på nå i førjulstida var to uker over leveringsfrist uten at jeg fikk beskjed. Da jeg etterlyste den fikk jeg svar allerede dagen etter, med forklaring og beklagelse.

Alle de andre gangene jeg har bestilt har varene kommet i posten innen noen dager, så jeg tror kanskje de har mye å gjøre nå? Uansett er jeg enig med blåmeisa. De er ikke akkurat rimelige, så de bør ha god kundeservice...

Skrevet

Jeg har handla stort sett alle broderiene mine herfra de siste 10 åra. De er kanskje ikke kjemperaske nei, men jeg kan ikke huske at de har brukt 2 måneder noen gang. Et par uker bruker det nok å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...