Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Trenger litt hjelp her.. Jeg må ha en BH som er stroppeløs. Problemet er at jeg ville hatt en BH med push up effekt siden puppene mine ikke akurat er verdens største . Finnes det det noen stroppeløse BHer som gir løft eller forstørrende virkning? Tenkte kanskje det var et rimeligere og kjappere alternativ til silikon pupper ?!
Pusekatt Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Torsolett (gir nydelig fasong - sjekk på http://shop.christiane.no), eventuelt med løse innlegg (silikon/olje) i?
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Tror ikke det går siden kjolen min er veldig smal + tynt stoff.. Da vil det synes gjennom :cry: . Så det må bli en BH uten stropper, eller ingenting og det er HELT uaktuelt!! Men tusen takk for tipset!
Loolaa Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 Jeg har størrelse 70 B, og har prøvd BH med innlegg/push-up-effekt uten stropper. Den satt fint, og gjorde det den skulle. Ikke skled den ned heller. Men det spørs om en sånn bh synes gjennom kjolen din, hvis den er veldig tynn.... BH'en jeg fant, prøvde jeg på en undertøys-butikk i Trondheim (She). Bor du i Oslo-området, er det en del undertøys-butikker, som på Steen & Strøm. Ta med deg kjolen når du prøver! loolaa
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 Jeg prøvde en stoppløs BH som var helt glatt (litt kjedelig, men jeg tror ikke den ville synes gjennom en kjole) som jeg tror var formpresset. Formpressede BH'er holder fasongen ganske greit selv om man ikke fyller cupen helt (snakker av erfaring). Nå valgte jeg en torselett isteden, men jeg hadde i alle fall løse innlegg (en slags skumplasttype). Alt dette fant jeg på butikken Arabella i Øvre Slottsgate i Oslo. Hilsen Lille meg
silja Skrevet 17. juni 2003 #6 Skrevet 17. juni 2003 "låner" denne tråden her jeg, til å spørre om undertøysbutikker i oslo som har godt utvalg samt dyktige folk. Jeg bruker nemlig 80c og har problemer m å finne bh som passer, dvs gir fin form, de jeg finner er som alltids kun farget og jeg trenger noen hvite også.... Kan gjerne ha slike med litt innlegg, men kan ikke ha formpressete eller altfor mye liksom. Nei jenter, dette m bh er slettes ingen enkel sak... det koster å være kvinne
Pusekatt Skrevet 17. juni 2003 #7 Skrevet 17. juni 2003 "låner" denne tråden her jeg' date=' til å spørre om undertøysbutikker i oslo som har godt utvalg samt dyktige folk. Jeg bruker nemlig 80c og har problemer m å finne bh som passer, dvs gir fin form, de jeg finner er som alltids kun farget og jeg trenger noen hvite også.... Kan gjerne ha slike med [i']litt innlegg, men kan ikke ha formpressete eller altfor mye liksom. -Underbart på Steen&Strøm -Det Lille Under på Paleet Anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 Jeg brukte denne og den satt perfekt: http://www.brashop.com/carnival/car313.htm Det er jo ikke BH da, men jeg synes korsett sitter bedre enn BH.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #9 Skrevet 18. juni 2003 Til Silja. Servicen på Arabella er i hvert fall super. Nå har ikke jeg samme mål som deg, men jeg regner med at de har godt utvalg i din størrelse også. Ellers er det en undertøysforretning på St. Hanshaugen som har fått gode skussmål her inne. Hilsen Lille meg
Pusekatt Skrevet 18. juni 2003 #10 Skrevet 18. juni 2003 Tror ikke det går siden kjolen min er veldig smal + tynt stoff.. Da vil det synes gjennom :cry: . Så det må bli en BH uten stropper, eller ingenting og det er HELT uaktuelt!! Men tusen takk for tipset! Hva med et torsolett uten mønster, a la dette? http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-undertoy.html
Gjest Helenius Skrevet 18. juni 2003 #11 Skrevet 18. juni 2003 Nå hadde jeg motsatt problem enn deg, da, men her er listen over de fleste av de oslobutikkene jeg var innom på min jakt etter undertøy: Arabella (allerede nevnt) Underbart (Steen & strøm) Det lille under (Paleet samt Hegdehaugsveien) Rita (Storgata) Norsk Undertøismagasin (veldig bra! Gamle damer som kan sine saker) Undertøysbutikken på Aker Brygge (hadde ingenting i min størrelse, men er visst utrolig flinke) Den på St.Hans-haugen (rett vis a vis Rimi (Rema?), i Waldemar Thranes gate) er veldig bra Den på Glassmagasinet (dårlig utvalg) Den på Storo-senteret (ikke særlig hjelpsomme) + noen i Asker og Sandvika Jeg endte opp på Lille Beathe på Liertoppen, der jeg fikk veldig god hjelp. Der har de også godt utvalg, men prøv gjerne dem i Oslo først også!
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #12 Skrevet 18. juni 2003 Hei Takk for alle svar! Det går ikke med torsolet, prøvde i salongen i går... blir så lei av dette! Men jeg bor i Kristiansand, og har bare vært på H&M ( :oops: ) å prøvd undertøy! Der hadde de ikke noe som satt fint. Er det noen som vet om gode undertøysforretninger her?
silja Skrevet 18. juni 2003 #13 Skrevet 18. juni 2003 pusekatt: TAKK! skal til byen imorgen, for sjekke da og til deg som leter i krsand: Det finnes en undertøysbutikk i markens (22), heter "tallaksen" eller noe sånt..., samt en i lillemarkens "miabell undertøyssalong", og ellers så tror jeg at der finnes noen i "sidegatene"...
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #14 Skrevet 18. juni 2003 Jeg kjøpte en stroppeløs formstøpt bh med push up innlegg på kap ahl (? hvordan skrives nå det da??) hadde tenkt å kjøpe noe lekkert, men ingenting av det lekre ble lekkert under kjolen. Viktig med godt løft og ifn fasong!! Kjøpte fin truse og stay ups, og et sexy babydoll sett til å ta på meg på hotellet. Funka fint det!! Fikk forresten kjolesalongen til å sy fast bhen inne i kjolen, genialt.
Gjest gift 5.april Skrevet 18. juni 2003 #15 Skrevet 18. juni 2003 oi, det var navnet, ikke tittelen som skulle være gift 5.april...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå