Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hmm.. hvorfor er det so mange gutter som sier de liker meg og ikke gjor no liksom? jeg h'rer ofte folk sier "hun er sexy" men det er dt liksom.. er det noe med meg som gjor at de ikke snakker so mye med meg osv..? :S ? jeg er en sjenert grei jente po 16 ar..
Gjest missLady Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Det er litt forskjell på å synes noen er sexy og å like de da.. Utsende er nok ikke alt.. Jeg synes jo selv mange gutter er fine, deilige, men det er det liksom.. Men endag kommer det en som synes du er pen og som gjør noe med det
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hmm.. hvorfor er det so mange gutter som sier de liker meg og ikke gjor no liksom? jeg h'rer ofte folk sier "hun er sexy" men det er dt liksom.. er det noe med meg som gjor at de ikke snakker so mye med meg osv..? :S ? jeg er en sjenert grei jente po 16 ar.. Kanskje de er sjenerte, kanskje de ikke liker personligheten din, kanskje de synes det er ok å anse noen som sexy uten å gjøre noe mer med den saken. ;p Du er ung. I din alder er det vanlig å være usikker på ting. Slikt blir bedre etterhvert! Både selvfølelsen din, og mennene, kommer til å bli bedre.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Det er litt forskjell på å synes noen er sexy og å like de da.. Utsende er nok ikke alt.. Jeg synes jo selv mange gutter er fine, deilige, men det er det liksom.. Men endag kommer det en som synes du er pen og som gjør noe med det noen av de sier de liker meg a de sier bare hei hade osv uten at jeg kjenner dem..
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 noen av de sier de liker meg a de sier bare hei hade osv uten at jeg kjenner dem.. si at du liker dem tilbake..
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 noen av de sier de liker meg a de sier bare hei hade osv uten at jeg kjenner dem.. si at du liker dem tilbake..
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 noen av de sier de liker meg a de sier bare hei hade osv uten at jeg kjenner dem.. Hvor er det egentlig du vil hen med dette? Vil du at vi skal si "jaaada du er sikkert kjempesexy"? :klø: Kan du være så snill å lære deg og skrive litt mer forståelig forresten?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Du er vel bare rett og slett ikke kjærestemateriale da vel.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Hmm.. hvorfor er det so mange gutter som sier de liker meg og ikke gjor no liksom? jeg h'rer ofte folk sier "hun er sexy" men det er dt liksom.. er det noe med meg som gjor at de ikke snakker so mye med meg osv..? :S ? jeg er en sjenert grei jente po 16 ar.. Hvis du er sjenert kan det oppfattes som om du er overlegen, spesielt hvis du er pen. Ta initiativet selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå