BUFFY Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 (endret) Hei! Jeg skal gifte meg med min kjære neste sommer, og har leid Gildehallen i Molde denne dagen. Er det flere her som skal feire bryllupet sitt der, eller som har hatt bryllup der? Endret 21. november 2008 av BUFFY
MiAmore83 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hei, så kjekt å se flere Moldebruder her inne! Kanskje vi vet hvem hverandre er? Jeg har vært i et bryllup gildehallen sommerstid, kjempeflott var det der Hva lurer du på?
BUFFY Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Hei, så kjekt å se flere Moldebruder her inne! Kanskje vi vet hvem hverandre er? Jeg har vært i et bryllup gildehallen sommerstid, kjempeflott var det der Hva lurer du på? Heisann MiAmore83! Jeg lurer vel igrunn ikke på så veldig mye, tror jeg. Har selv vært i et bryllup på Gildehallen, men det er nå 7 år siden. Og det var et veldig fint bryllup! Men har du noen fine ideer fra det bryllupet du var i, så tar jeg selvfølgelig i mot dem med takk! Jeg bor ikke selv i Molde, bor på andre siden av fjorden, så det skal vel kanskje godt gjøres at vi vet hvem hverandre er. Men ikke godt å vite Hvor skal du ha ditt bryllup da? Kjekt å se at det er flere romsdalinger her
MiAmore83 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Det jeg iallefall husker er at det ble ekstremt varmt der inne, da de fyrte i peisen for kosens skyld. Den ene bestefaren svimte faktisk av under kaffe`n.. Det gikk bra, men ambulanse osv var på stedet og ikke noe særlig kjekt for brudeparet. Kan være en ide med god lufting! Ellers så satt vi slike gamle trebenker, og det var ei dame der som fikk revet opp kjolen sin noe i baken grunnet løse trefliser. Altså, ikke dra runpa di bortover benken npr du skal reise deg opp/sette deg ned. Kanskje legge noen tepper/puter på de utsatte områdene? Jeg skal faktisk ikke gifte meg i Molde da selv om jeg er derifra, vi gifter oss i mannens kirke på Sunndalsøra Hvilken dato har dere? Vinterbrud her, 02.01.2010!
BUFFY Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Det jeg iallefall husker er at det ble ekstremt varmt der inne, da de fyrte i peisen for kosens skyld. Den ene bestefaren svimte faktisk av under kaffe`n.. Det gikk bra, men ambulanse osv var på stedet og ikke noe særlig kjekt for brudeparet. Kan være en ide med god lufting! Ellers så satt vi slike gamle trebenker, og det var ei dame der som fikk revet opp kjolen sin noe i baken grunnet løse trefliser. Altså, ikke dra runpa di bortover benken npr du skal reise deg opp/sette deg ned. Kanskje legge noen tepper/puter på de utsatte områdene? Jeg skal faktisk ikke gifte meg i Molde da selv om jeg er derifra, vi gifter oss i mannens kirke på Sunndalsøra Hvilken dato har dere? Vinterbrud her, 02.01.2010! Takker for fine tips! Vi gifter oss 22.august 2009! Vi har vært sammen i 11 år og har tre barn, så det er på tide for å si det slik!! Bestemte oss forrige helg for dato, og har bare bestilt kirke og lokale enda, så det er jammen mye igjen! Kommet langt du da?
MiAmore83 Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hehe, ja da er det jammen på tide ja! Vi har en myye kortere Cv enn dere sammen, da vi ikke har vært sammen lengre enn siden april då. Frieriet kom tidlig, men vi har nå valgt hverandre og bestemt oss for dette Jeg ser dere har heldigvis dato litt utenom den o`store sesongen, for gildehallen pleier å være populær. Vi har bestilt kirke, og sett på et lokale vi mest sannsynligvis ender opp med. Utfordringen er jo at det kanskje kan bli litt kaldt, og vi har to etasjer å varme opp i et stort sammfunnshus. Vi skal være mange gjester (ikke endelig gjesteliste men ca. 100) Ellers er forloveren og brudepikene mine valgt, og jeg leser ivrig på KG om tips og ideer. Kjolen er bestilt skreddersydd fra Kina, venter i spenning på denne. Får den i løpet av 3ukers tid tenker jeg, *spennende*
BUFFY Skrevet 23. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2008 Heisann igjen! Gildehallen er populær ja! Jeg bestilte denne uka her, spurte etter en ledig dato fra mai til september, og det var kun 22.august som var ledig! Så det var bare å bestemme seg kjapt! Brudekjole fra Kina høres spennende ut ..............nå må jeg begynne å lete etter drømmekjolen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå