Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hei Noen som kan anbefale en fin øyenskygge å bruke til hverdags fra Everyday minerals?
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei Noen som kan anbefale en fin øyenskygge å bruke til hverdags fra Everyday minerals? Hot chocolate er fin til hverdags! Brun, matt skygge. Ellers liker jeg mystic night, in the garden og starry eyed til litt festligere anledninger.
Hilde Christina Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 ^ Veldig enig, Hot Chocolate bruker jeg hver dag
Alsana Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Eg synest dei har utruleg mange fine fargar. Cliche er flott å bruke som ein ljos base. Elles likar eg veldig godt Diary, Cypress, Smokey Pink, In the Garden, og ikkje minst Laptop. Mange av desse har glitter, men det eg synest er så bra er at det ikkje glitrar så dei i andre enden av rommet kan sjå det. Er litt fint å glitre litt diskret i kvardagen. Anbefaler deg å kjøpe det kitet til 17 dollar, då får du ti ulike fargar og nok øyeskygge til å vare ei god, god stund. Endret 15. desember 2008 av Alsana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå