Gå til innhold

Har du dildo?

Har du dildo?  

1. 1. Har du dildo?

• Ja!
      48
    • Nei!
      23

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, har ikke det.......enda..... :sjarmor:

Vurderer å få tak i meg en sånn Rabbit Wabbit som så mange her inne skryter av... Men jeg synes det er litt "teit" også, jeg, da... :lol: Vet ikke hvorfor, men tror det ligger noe i at jeg ikke er singel, og jeg har allerede et bra sexliv.. Men kunne jo vært kjekt når man er alene en stund og "kjeder seg".... hehe...

Hørte en singel dame som snakka om dildo/vibrator en gang.. Hun sa hun hadde det fordi "Nød lærer naken kvinne og spinne" :ler: Godt sagt.

Lillian

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Ja jeg har. Kjøpte den i lag med samboeren. Vi har brukt den i perioder, men det er lenge siden nå.

Skrevet

har 5!!!

den første kjøpte jeg sammen med kjæresten, de andre har jeg bestilt på internett.

Skrevet

Kjøpt alle selv. Det er best når "gubben" bruker den på meg i forspill. :lol:

Skrevet

Har ikke dildo eller vibrator. Burde kanskje skaffe meg en?!!

Tror ikke (eller vet) at sambo har noe i mot det, hen ville vel bare synes det var spennende. Kanskje noe å bruke skattepengene på? :D

Det er noen som tror at når dama har dildo så har hun ikke bruk for han, det må jo være bedre å leke med den sammen. :tunge1:

Skrevet

Jeg har en, som blir brukt sammen med mannen min. Har bestillt en til på internett, den første ble også kjøpt der, av meg selv! Går å drømmer om at mannen min skal kjøpe en til meg/oss når han er ute og reiser, men det blir vel med drømmen kan jeg tenke meg :sinnatagg:

Skrevet

Ja..har 5 stk.... :oops: :wink:

Den siste heter Samurai..og den fikk jeg av mannen min til jul... :)

Gjest Janna
Skrevet

Har mange. Noen med og noen uten vibrering.

Bruker dem aldri sammen med kjæresten, kun alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...