Gå til innhold

Har du dildo?

Har du dildo?  

1. 1. Har du dildo?

• Ja!
      48
    • Nei!
      23

Anbefalte innlegg

Gjest Princess
Skrevet

Har tenkt å skaffe meg en dildo men vet ikke helt om jeg våger. :oops:

Har du dildo? I tilfelle hva er historien bak? Kjøpte du den selv eller fikk du den i gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det har jeg.

-Men den er ikke brukt på mange år.. :-?

Gidder ikke bruke den på meg selv,og gubben vil helst bruke sin egen redskap....

Så derfor ligger den godt der den ligger.. :hoho:

Skrevet

Ja. men den har jeg ikke kjøpt selv. Sambo kjøpte den til meg....han trodde jeg var den eneste jenta som ikke hadde skaffet seg dildo enda, og d syns han ABSOLUTT jeg måtte ha, så da tok han saken i egne hender, bokstavelig talt..... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, gidder faktisk ikke ha det. Mine egne og elskerens hender, fingre og munn er myyyyyyyyyyyyyyyyyye bedre...

:)

Skrevet

jeg har.vi kjøpte den sammen vi da. den blir brukt en del i perioder, mens andre gangerligger den i fred lenge

Skrevet

Jeg har, og den har jeg kjøpt selv. Brukes som oftest

alene, men også sammen med kjærsten noen ganger.

Det er strengt talt en vibrator da, ikke en dildo. En dildo

som ikke vibrerer har jeg null bruk for, det er vibben

som gjør susen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, har vibrator ja..ikke dildo..

Den første kjøpte vi sammen, etterhvert har jeg gått til innkjøp av et par stykker alene..eller rettere sagt så har jeg bestilt over nettet. :wink:

Skrevet

Er d ikke vibrator på alle dildoer da....??? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, noen dildoer er bare formet som en stoooor penis og gjør ingen nytte (sukk)...

Men vibrator har jeg - en lilla, lekker sak. Bruker den ofte alene, og gjerne sammen med mannen min.

Skrevet

Da er d visst vibrator jeg også har.....Men, djeeeezuz!!! Jeg ble helt satt ut av ....DEN!!! lyden da.....Fixer ikke å ha den på.....foreløpig ihvertfall. :o

Skrevet

Ja, har en vibrator. Kjøpte den selv. Brukes bare når jeg skal ha en hyggestund alene. Gode greier den der vibreringen :P

Skrevet

Har to. Den ene kjøpte jeg meg selv og den andre flyttet inn sammen med kjæresten min - begge er vel teksnisk sett vibratorer da... :roll:

Bruker den sjelden alene, men nokså ofte sammen med kjæresten. Mmmm.....

Suz :wink:

Skrevet

Jeg har vibrator, to stk faktisk... brukes for det meste sammen med sambo, men også når jeg skal ha meg litt alene.

Den ene er vannfast...kan ligge i badekaret i timesvis, jeg :ler:

Skrevet

Jeg har ikke dildo, har ikke behov for noen ;)

Skrevet

Ja, det har eg. Ein vibrator i sånt nytt, hudliknande stoff, ein dobbeldildo (kjempelang med hovud i kvar ende, utan vibrator), ein anal-plugg med vibrator (tells det som dildo?), ein strap-on utan vibrator og litt anna småstæsj. Ikkje noko av det blir brukt. Vart kjøpt for å piffe opp sexlivet og fordi tanken var pirrande, men i praksis.... Men no som eg ikkje har "ekte vare" lenger, kanskje eg skal leite dei fram ig :D jen?

Gjest Dolphina
Skrevet

Nope, har kun sex med kjæresten!

Det holder mer enn nok!

Skrevet

Jepp. Nå har det kommet en slik sak i vårt hus også. Har tenkt på det lenge og falt pladask for venninna mi sin. Neida, jeg testa den ikke ut og den var ikke brukt da jeg så den :wink: Den var bare så søt så jeg måtte bare ha en. Jeg bruker den av og til, men har foreløpig ikke testen den ut i sammen med typen. Kommer sikkert en dag da det blir aktuelt det også. Den durer visstnok lite i forhold til andre, men det bråker nok for meg. I tillegg så er den vanntett.

Skrevet

Har en liten søt, penislignende sak! Vibrator da...

Bruker den egentlig ikke så ofte, men den er ikke ubrukt heller :ler:

Fikk den faktisk av noen venninner for lenge siden. Til en bursdag.. Ganske morsomt å åpne den foran hele selskapet! :hoho:

Gjest Poirot
Skrevet

Fikk i bursdagsgave av noen venner for mange år siden. "Aldri" brukt den selv. Stort sett brukt av min samboer på meg, en gang i mellom. Kan bli ganske så digg, ja....

Skrevet

Ja, det har jeg. Brukes innimellom sammen med darlingen.. Veldig godt. Den fungerer som "samleieforlenger". Den blir et sånt mellomspill som drøyer det hele en god stund, en skikkelig god stund. Men den kan på ingen måte måle seg med ekte saker!! Har prøvd den en gang alene. Det var nedtur, ikke godt i det hele tatt. Og den vibber og det hele. Men det var ikke noe for meg, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...