Gå til innhold

Sko til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er de noen her som vet av noen nettsider der man kan kjøpe billige sko til barna som passer til dress og kjole??? Vi har 6 barn som ska ha sko og vi har en liten budgett :sjenert:

Har tenkt og bestille fra usa da de blir billigere en og kjøp her hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet til etter jul og sett på salg her i Norge hvis jeg var deg. Tror ikke du får det noe særlig billigere med netthandel osv. Ei jeg var i bryllup hos i sommer brukte sorte lakksko til sin brudepiker og det funket fint. Sorte lakksko får man tak i overalt.

Skrevet
Jeg ville ventet til etter jul og sett på salg her i Norge hvis jeg var deg. Tror ikke du får det noe særlig billigere med netthandel osv. Ei jeg var i bryllup hos i sommer brukte sorte lakksko til sin brudepiker og det funket fint. Sorte lakksko får man tak i overalt.

Jeg har ikke mulighet og kjøpe alle skor med en gang og siden så er det litt mer vanskelig med 4 av barna da dem er litt større. dæm er mellom 11-13 år. guttan er ju grei men jeg veit helt sikkert at vi ikke får på tenårs jenten lakksko. dem vi ha høyhæla sko det er jeg nesten sikker på.

Jeg har handla litt andre ting fra usa og vet at de blir billigere og bestille derifra, men jeg trengt litt tips på bra nettsider for og finn bra sko til dem.

Men takk for forslaget uansett :jepp:

Skrevet

Takk!:):klappe: Det var mye dær. Så det blir nokk og bestill derifra me tanke på at jeg har 6 barn som ska ha sko :)

Skrevet

Så bra at du fant noe der - de har jo mye fint :) Og sikkert enklere å bestille alt på et sted når det er så mange som skal ha...!

Skrevet

Ja det er sant:) Og i tillegg så fant jeg sko til meg og som har store føtter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...