Gå til innhold

Linker til brudebuketter


Nitha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, syntes det var vanskelig å finne brudebuketter på nettet som ikke var "for amerikanske". Men Narvesen selger et engelsk blad som kun inneholder brudebuketter. Det er det utrolig mye lekkert, og hvert "kapittel" tar for seg blomster i en farge/matchende farger. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei' date=' syntes det var vanskelig å finne brudebuketter på nettet som ikke var "for amerikanske". Men Narvesen selger et engelsk blad som kun inneholder brudebuketter. Det er det utrolig mye lekkert, og hvert "kapittel" tar for seg blomster i en farge/matchende farger. :heiajente:[/quote']

:enig:

Jeg kjøpte dette bladet før jeg giftet meg i fjor og dette var virkelig nyttig! Verdt hver krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Jeg har ikke sett det bladet der! Står det blant blomsterbladene, kanskje? Eller må jeg lete enda bedre blant bryllupsbladene (det er nemlig der jeg ikke har sett det!)

Ikke for det, da, jeg har funnet en bukett jeg synes er helt herlig...

Med kremfargede roser, hjerteranker, greiner og tau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett det bladet der! Står det blant blomsterbladene, kanskje? Eller må jeg lete enda bedre blant bryllupsbladene (det er nemlig der jeg ikke har sett det!)

Jeg vet ikke om de har dette lenger. Jeg kjøpte mitt i mars/april i fjor og har ikke sett så mye etter slike blader etter det. :ler: Vet at folk slet med å få tak i det i fjor, så det er nok bare ekstra store kiosker som har noe sånt. Bladet mitt stod forøvrig sammen med bryllupsbladene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har ikke sett det bladet der! Står det blant blomsterbladene' date=' kanskje? Eller må jeg lete enda bedre blant bryllupsbladene (det er nemlig der jeg ikke har sett det!)[/quote']

Ville bare fortelle at jeg så en ny utgave av dette bladet i går. De hadde det i Narvesen på Gardermoen, men da finnes det nok andre steder også. Det stod midt i mellom blomster-blader og bryllups-blader. Tittet litt i bladert og det er mye likt fra forrige utgave av bladet (som jeg kjøpte i fjor). En del av bildene er like, men bladet virket veldig nyttig og flott for de som er litt usikker på farger og fasong på buketten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Ville bare fortelle at jeg så en ny utgave av dette bladet i går.  De hadde det i Narvesen på Gardermoen, men da finnes det nok andre steder også.  Det stod midt i mellom blomster-blader og bryllups-blader.  Tittet litt i bladert og det er mye likt fra forrige utgave av bladet (som jeg kjøpte i fjor).  En del av bildene er like, men bladet virket veldig nyttig og flott for de som er litt usikker på farger og fasong på buketten!

Juhu!

Da skal jeg kjøpe det bladet som lesestoff på alle flyturene fra Gardermoen til Brisbane på onsdag-til-fredag! Jeg har lett på andre velassorterte Narvesener uten hell. Tusen takk!

(Var og snakket med blomsterdekoratør på fredag og ble enda mere blomsterrådvill enn tidligere... Så et sånt blad vil vel hjelpe på!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!

Da skal jeg kjøpe det bladet som lesestoff på alle flyturene fra Gardermoen til Brisbane på onsdag-til-fredag! Jeg har lett på andre velassorterte Narvesener uten hell. Tusen takk!

(Var og snakket med blomsterdekoratør på fredag og ble enda mere blomsterrådvill enn tidligere... Så et sånt blad vil vel hjelpe på!)

Lykke til med bladet og med valg av blomster da! Jeg brukte bladet jeg kjøpte i fjor veldig flittig. Kjempekjekt å bruke når det gjelder typen blomster og fasonger på buketter. Flott blad dette som kom ut nå også, men jeg synes jo det var litt drøy å kjøpe dette selv når jeg forlengst er gift. :hoho:

Ellers kan jeg fortelle at jeg så bladet på Narvesen nede i ankomsthallen. Vet ikke om de har det inne på selve insjekkingsområdet, men de har det altså i Narvesen (ved siden av veskebutikken) nede i ankomsthallen. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk du tak i dette bladet Heleius og fant du noe interessant i det? Bare nysgjerrig jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius
Fikk du tak i dette bladet Heleius og fant du noe interessant i det?  Bare nysgjerrig jeg....

Jada, jeg fant det! Det har nok akkurat kommet ut, for jeg saa det baade paa Oslo S og paa gardermoen naa paa onsdag som var. Dumme meg burde naturligvis ha ventet med aa kjoepe det til jeg kom paa Heathrow, for der var det selvsagt halve prisen :blunke:

Det var mye fint der, men jeg fant ikke noen aktuelle blaa blomster. Jeg tror det blir lime, groent og hvitt for min del. Ellers var det mest klassiske buketter - jeg kunne tenke meg en litt mer spenstig en i en kul fasong, og det var det ytterst lite av i det bladet. Men naa var det jo foerst og fremst typen blomster jeg var ute etter, da, saa saann sett var det bra. Tusen takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...