Gjest cn Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei. Vi er nå prøvere på 3 mnd, ingen hell så langt. Derimot har jeg mye smerter i underlivet, som jeg pleide å få rundt el, bare at nå har det vært av og på i to måneder. Jeg søkte litt på internett for å finne symptoner på livmorbetennelse, men klarte ikke å finne noe. Hva bør jeg være obs på og hvordan kan jeg eventuelt få testet meg for det?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det har jeg også. Startet en annen tråd om det. (murring)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hei. Vi er nå prøvere på 3 mnd, ingen hell så langt. Derimot har jeg mye smerter i underlivet, som jeg pleide å få rundt el, bare at nå har det vært av og på i to måneder. Jeg søkte litt på internett for å finne symptoner på livmorbetennelse, men klarte ikke å finne noe. Hva bør jeg være obs på og hvordan kan jeg eventuelt få testet meg for det? Ta en gynekologisk undersøkelse. Jeg kjente bare murring. Du kan evt. få feber tror jeg. Og smerter da.
Gjest siwen Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Har hatt det på akkurat samme måte! Og er også i PP3... Etter å ha lest innlegget ditt har jeg nå bestilt time til legen! Meeeen, fikk jo selvfølgelig ikke time før om fjorten dager. Må visst leve i uvissheten enda litt lengre. Har selvfølgelig hatt litt forskjellige tanker om disse murringene. Først trodde jeg at jeg kanskje var gravid, men TR meldte dessverre sin ankomst. Nå er jeg litt redd for at det er noe som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Har begynt "å loggføre" murringene og det ser ikke ut som det har noe med hverken EL eller TR å gjøre, fordi jeg har daglige murringer måneden igjennom.... Krysser fingra for at det går over eller allerhelst at jeg er gravid denne mnd. (vet om en ukestid) Ellers så er det bare å vente på legen.... Lykke til! Og finner du ut noe, legg det gjerne inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå