Gjest Grafica Skrevet 24. april 2009 #461 Del Skrevet 24. april 2009 GLEMME å sende ut brev?!! Herregud! At det går ann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 24. april 2009 #462 Del Skrevet 24. april 2009 Huff, så dumt og uproft det ble slik! Men, over helga kan du kose deg med ny UL. Håper helga blir fin, selv om det ble litt av et antiklimaks i dag. på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 27. april 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 27. april 2009 Har kost meg i helgen da, vært på besøk og på Alternativmessen. Greit å ha litt annet å tenke på, og da har jo helgen gått fort:). I morgen er Dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. april 2009 #464 Del Skrevet 27. april 2009 21 uker og UL i morgen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 27. april 2009 #465 Del Skrevet 27. april 2009 Gleder meg på rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. april 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 28. april 2009 Joda, alt vel på Ul! Og vi får en gutt denne gangen:). Var ingen tvil der han lå og nappet seg i snoppen uten blygsel:D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. april 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 28. april 2009 Prøvde å legge inn bilder, men det fikk jeg ikke til:(. Søt er han ihvertfall:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 28. april 2009 #468 Del Skrevet 28. april 2009 Prøvde å legge inn bilder, men det fikk jeg ikke til:(. Søt er han ihvertfall:D! Nåååh! Det er litt trøblete å få inn bilde, men etter du har valgt fil og lasta opp, trykker du litt overfor på administere vedlegg, og så tar det inn i innlegget (tror jeg det var!) Fått innkallelsen til min UL også nå, 10 juni, er jo ikke så lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. april 2009 #469 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer med vel overstått UL! Og så moro med en gutt, da har dere en av hver da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. april 2009 Forfatter #470 Del Skrevet 29. april 2009 Blir en av hver da ja:). Må se over de små, små klærne til Duen om det er noe kjønnsnøytralt der. Vet det er litt hvitt, brunt og blått innimellom alle jenteklærne. Rart, jeg hadde aldri trodd jeg skulle få en gutt. Vi har kun to gutter i min slekt blant søskenbarna, så gutter er liksom nogge "løgnasgreier", noe de får på Østlandet og sånt ! Gutt er helt ukjent territorium og ganske skremmende. Duen er jo er så perfekt og elsket, hvordan skal vi klare å gjenta den suksessen? Ellers skulle jeg gått i perm om en uke, og det kjenner jeg mye på. Skulle vært høygravid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. april 2009 #471 Del Skrevet 29. april 2009 Noe de bare får på Østlandet du... I pappa sin bygd/tettsted har det blitt født 70% gutter de siste seks åra! Så koselig med en liten gutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 29. april 2009 #472 Del Skrevet 29. april 2009 Så koselig med en liten gutt!! Så fort du holder gutten din tipper jeg det ikke er så skremmende og at han er høyst perfekt og høøyst elsket Spennende! GRATULERER med overstått UL og en velskapt gutt på vei :biggrin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. april 2009 #473 Del Skrevet 29. april 2009 Så moro med en liten gutt også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. april 2009 Forfatter #474 Del Skrevet 29. april 2009 Det med Østlandet er en intern greie, hehe. Springer ut fra da jeg var liten og vi alle snakket østlandsk når vi lekte, for det gjorde de på barne-tv (Lekestue, Portveien 2 osv). Første gang jeg var i Oslo feks, følte jeg at jeg var på tv hele tiden, for alle snakket sånn som de gjorde på tv. Østlandet var noe eksotisk og laaangt borte! Sånn er det når man er et gudsord fra landet .... Han blir garantert elsket. Og Duen har tatt sine første skritt i bhg i dag:D!!! Manuellterapien har hjulpet kjempemye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #475 Del Skrevet 4. mai 2009 22 uker i dag:D! Duen er nå en ganske så gående liten Due! Ellers skjer det ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #476 Del Skrevet 4. mai 2009 Så gøy at Duen har begynt å gå Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 5. mai 2009 Hun blir to i august, så hun er ganske sen. Har KISS, så hun har hatt en del behandlinger hos manuellterapeut. http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/hva_er_kiss_kidd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 5. mai 2009 #478 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjønner Synes nå ikke det er såå sent. Mine to yngste brødre f.eks. er begge fem uker for tidlig født, og begge var halvannet år innen de begynte å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #479 Del Skrevet 6. mai 2009 Så moro at hun har begynt å gå da! Går hun mye nå da eller? Her tok det litt tid fra de første skrittene til ungen faktisk gikk mesteparten av tida, men han gikk jo tidlig da, er kanskje annerledes med dem som begynner senere. Uansett moro når de lærer noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 12. mai 2009 Hun går mer og mer, men må minnes på at det går an å komme seg fremover på andre måter enn "gamlemåten". Nå hadde jeg vel i perm om det ikke hadde gått skitveien i høst. Det er litt tungt, og det blir litt grining av sånt. Ellers skjer det lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå