Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Vært på kontroll i dag og er fortsatt sykemeldt. Fikk høre hjertelyden, det er alltid like kjekt:D!

Har begynt å forberede litt håndklær som skal bli bleieinnlegg til en venninne av meg som har ei lita jente. De blir ganske stilige!

Duen er blitt veldig flink til å gå, i dag da jeg hentet henne leide jeg henne bare i en hånd og hun spaserte helt inn i bhg! Nå ser hun barnetv før det er tid for kveldsmat og seng.

Venter på at Husbond skal komme hjem med take-away! Suuuulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinke duen:) Herlige tider! :) Og så spennende at det kjennes ut som den lille har begynt å pirke og hilse på! Snart er du halvveis! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Estrella! Det er helt tydelig liv ja, og hjertelyden hos legen på onsdag var høy og klar.

I dag var jeg med i bhg og spiste påskefrokost. Duen drakk så fint av kopp, nesten uten å søle:D. Og skive med leverpostei gikk ned på høykant. Vi skal en tur innom manuellterapeuten etter påske, synes hun er litt stiv i ene hoften.

Ellers har Buse øvd seg på å være ute nå, håper vi snart kan droppe dokassen inne på dagtid.

Håper Husbond snart kommer hjem, så skal vi ut og spise litt. Jeg er sykemeldt 80% fortsatt ut måneden, og bekkenet er begynt å krangle. Da jeg skulle ha Duen, gikk jeg hundre % helt ut til termin, med unntak av to sykemeldinger innimellom. Litt nedtur å være så krank denne gangen, må si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Estrella! Det er helt tydelig liv ja, og hjertelyden hos legen på onsdag var høy og klar.

I dag var jeg med i bhg og spiste påskefrokost. Duen drakk så fint av kopp, nesten uten å søle:D. Og skive med leverpostei gikk ned på høykant. Vi skal en tur innom manuellterapeuten etter påske, synes hun er litt stiv i ene hoften.

Ellers har Buse øvd seg på å være ute nå, håper vi snart kan droppe dokassen inne på dagtid.

Håper Husbond snart kommer hjem, så skal vi ut og spise litt. Jeg er sykemeldt 80% fortsatt ut måneden, og bekkenet er begynt å krangle. Da jeg skulle ha Duen, gikk jeg hundre % helt ut til termin, med unntak av to sykemeldinger innimellom. Litt nedtur å være så krank denne gangen, må si det.

Herlig med liv. Synd at det er tyngre dette svangerskapet, men du trenger iallefall ikke ha dårlig samvittighet for jobben, når du var så lite syk sist.

Hørtes deilig med å gå ut og spise. Og det må være så kos å ha ei lita tulle fra før! :)

Flink Buse, (klarer ikke helt å kose meg med navnet, er jo visse assossiasjoner der). Kjekt når de forsker mere ute på egenhånd. Vår har praktisert mye som innekatt i vinter, men nå begynner pusen å bli langt mer ivrig på å gå ut. Herlig, lukter godt av utefrisk katt.

Håper dere får en fin påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Buse er vel ikke det beste navnet nei.... Men vi kaller han mye for Le Buus nå, det er liksom litt mer maskulint:D. Og ballene hans ryker i løpet av mai, da trenger han et maskulint navn.

Det er herlig å kjenne liv, nå er det veldig tydelig:D! Gleder meg til å se at magen beveger seg også. Kan jo ikke bare klage da:D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart halvveis ja:D! Nå begynner det å gå fort! Og ca 20 dager eller noe sånt til UL.

Denne helgen har vi hatt besøk av mamma, og vi har spist deilig mat! I dag hadde vi lammestek til middag, den ble satt i ovnen i går kveld. Den lå og koste seg på 90 grader til i dag, og var så mørt at det falt fra hverandre bare ved tankekraft omtrent.

Deilig:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som kvalmen har roet seg ja. Kan ikke kjøre bil eller buss da, men ellers er det lite kvalme. Og det er vidunderlig:D! Bekkenet har også vært fint i dag, selv om vi har gått en lang tur.

Bare hodepine og uggenhet når det blir mye stress, og de morsomme brekningene da, hehe!

Har kjøpt litt ull til lillebabyen, og har begynt å planlegge bleiene. Kjenner liv kun på venstre side foreløbig. Slik av det med Duen også, håper ikke denne også ender i seteleie. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi røske ut av kjelleren og kjøre lass til fyllingen. Bort med x antall esker som inneholder ting man ikke har kastet for det kan jo være at man får bruk for det en gang....

Så får vi mye bedre plass der nede, det blir bra!

Ellers er vel erfaringen til nå at zombiefilmer før leggetid IKKE er lurt! Har baset rundt i skogen med zombier i hele natt:(. Fysjne fyrer!!!

Og jeg skal aldri, aldri, aldri gå på utedo i mørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har du sett Død snø nå eller? :ler: Jeg så den for noen dager siden, men jeg syntes ikke det var så skummelt, bare veldig morsomt. :fnise:

Deilig med kjellerrydding! Jeg gjorde det i høst og det ble så bra! :)

God påske, håper formen holder seg fin. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Død snø ja, hihi! Den var morsom helt til jeg skulle legge meg alene i mørket. Med en gang jeg begynte å dorme av, var jeg plutselig midt i filmen, skummelt!

Nå er kjelleren og gjesterommet veldig ryddig og fint, og vi har gjort unna handlingen til påske. I kveld blir det restemiddag og påskekrim. Og enda en søvnløs natt, antagelig:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig film ja (selv om jeg blir skremt av alt sånt da.) Hørtes ikke noe særlig ut å være midt i den drømmen selv. Får håpe du slipper det i natt og.

Kos deg med krimmen. Og så flinke dere har vært med å kjøre bort rot, her blir eske etter eske stående, til nøds båret på loftet-usortert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når babyen herjer rundt i magen, kan jeg av og til se at det beveger seg på utsiden:D! Herlig:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når babyen herjer rundt i magen, kan jeg av og til se at det beveger seg på utsiden:D! Herlig:D!

:hoppe::hjerte: tenk det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har lest her en stund, men vet ikke om jeg har lagt igjen spor ennå? :klø:

Uansett moro å følge med her, vi har jo nesten samme termin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med besøk i dagboken:)!

Idag har vi hatt det fint, gått tur på stranden og kjørt biltur. Nå sløver Husbond og jeg foran tv og pc, mens Duen sover.

I morgen skal Duen og Husbond på besøk hos til farmor, og jeg får en stille dag. Skal vaske klær og sy ferdig bleieinnleggene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husbond og Duen er på hyttetur og jeg har ryddet og sydd 20 bleieinnlegg. Nå kjeder jeg meg. Skal rydde litt mer, men det er sååå kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...