Aud Long Skrevet 9. mars 2009 #401 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke så værst bare det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk ordnet på badet og sortert tøy. Til og med satt på en vask:D! Duen sovnet heldigvis uten trøbbel, hun var trøtt og sur på slutten. Håper hun sover godt i natt, lille kakaduen min. 14 uker i dag, hurra! Lurer på om jeg har kjent spark et par ganger. Det føltes som om noen klasket med lett med en fiskehale på innsiden av magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 9. mars 2009 #403 Del Skrevet 9. mars 2009 14 uker i dag, hurra! Lurer på om jeg har kjent spark et par ganger. Det føltes som om noen klasket med lett med en fiskehale på innsiden av magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 11. mars 2009 Var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden, det var koselig:D! svoosj-svoosj-svoosj! Er lenge til jeg skal neste gang, for jeg skal til legen min neste gang. Ellers er formen som den pleier, heftige kvalme og brekkningsbyger. Var på jobb i går, og hadde nesten like vondt i hodet etterpå, som jeg hadde sist jeg var på jobb. Veldig glad for at jeg er sykemeldt jah! Duen er forkjølet og har fått øyekatarr. Stakkar, hun ser jo ikke ut! Har fått øyedråper og det er skikkelig upopulært. Får helt vondt av henne også, for vi må holde henne så godt fast og hun hyyyyler og stritter i mot:(. Håper hun fort blir bedre. Ellers holder vi på med et spennende prosjekt. Vi skal kanskje muligens flytte! Vi har lyst på litt bedre plass, eventuelt bare bedre planløsning. Hvis vi skal ha en stor enebolig med hage, så må vi flytte fra byen for å finne noe vi har råd til. Og da må vi jo bytte jobb og mye styr. Så akkurat det ligger et stykke frem i tid. Men hvis vi skal fortsette å bo her, vil vi gjerne bo her i området. Men her er det jo ikke noen eneboliger i vår prisklasse... da må vi nok nøye oss med et rekkehus, men det kan vi leve med! Og det er greit med en hage som ikke er så stor, for vi begge haaater hagearbeid. Husbond er lat og jeg er lat og livredd makk og dyr som kryper i molden. Kan ikke ha potteplanter en gang. I går var vi på en visning i et hus i nabolaget, men det huset var ikke aktuelt. Vi orker ikke pusse opp noe bad, og huset hadde ikke mindre enn 7! trapper å forholde seg til. På vei hjem fra visningen ble vi stoppet av en dame som lurte på om vi hadde vært på visning, for hun skulle nemlig legge sitt ut for salg. Så kom vi i snakk da, og på spøk foreslo jeg at vi bare kunne bytte hus, siden vi ønsket noe større og hun var på jakt etter noe mindre. Så lo vi litt av det og gikk hjem. I dag hadde hun lagt et brev i postkassen vår om at hun hadde lyst til å se vår hus, og at vi kunne gjerne komme å ta en kikk på hennes. og så hadde hun skrevet ned flere fakta om huset sitt da. Så hun og samboeren kommer for å ta en titt hos oss på søndag, så får vi se:D! Ikke sikkert det blir noe bytte, men det er jo spennende:D!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 11. mars 2009 #405 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Å, så fint med hjertelyd! :rødme: Og stakkars duen da, håper hun kommer seg fort, det hørtes ikke godt ut! Utrolig artig med husdamen da. Det kan jo faktisk hende dere blir enige. Du får avgi rapport fra "visningen". God bedring til deg forresten, fælt å være plaget med kvalme så lenge! Endret 11. mars 2009 av Kirin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. mars 2009 #406 Del Skrevet 11. mars 2009 Morsomt med mulig husbytte Håper virkelig du blir bedre snart, og god bedring til stakars Duen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 13. mars 2009 Duen er på bedringens vei, det guffer ikke så mye fra øynene lenger og humøret er stigende. Husbond er litt bedre også, så det er bra! I dag har jeg ikke vært kvalm, og har heller ikke spesielt vondt i hodet. Hurra:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke så mye nytt. Vi er slitne alle sammen, Husbond og Duen er forkjølte og jeg er fortsatt uggen. Trøtte og leie av å være syke, og å være inne, ikke minst! 15 uker i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 16. mars 2009 I dag har Duen spist et helt glass med middag, uten dramatikk og hyling! Det er jo første gang på nesten en uke! Godt å se at appetitten er på vei opp igjen, kanskje hun sover bedre om natten også nå. Med hosten og forkjølelsen har hun våknet mye og det har vært mye hyling. Husbond er fortsatt syk og jeg er fortsatt kvalm. I morgen skal vi kikke på det huset i nabogaten. Eieren av det var her og kikket på vårt på søndag, men spørs om de vil inn hit da. Likevel kan det være at vi faller for deres, og de skal jo selge likevel.. Kommer an på pris også da. I dag må bleiene i vask, ellers er det ganske ryddig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 16. mars 2009 #410 Del Skrevet 16. mars 2009 Så innmari spennende med husbytte/huskjøp Krysser fingre for at huset i nabogaten er sånn dere ønsker og i riktig prisklasse! Og ikke minst, gratulerer med 15 uker!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 16. mars 2009 #411 Del Skrevet 16. mars 2009 Kjempespennende med hustitting i morra, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 17. mars 2009 Da har vi vært på visningen, og huset var veldig fint! Stor og romslig gang, nytt kjøkken. Det var ikke sånn kjempedigert, men fint. Mye større stue enn hva vi har, overkommelig hage og ny terrasse. Stort og fint bad oppe, fine rom, alt nyoppusset de siste to årene. Kjelleren måtte vi ha bygd om dersom vi skulle leid ut da. Ellers kunne vi glatt ha flyttet rett inn. Men vi har ikke råd !!! Så vi blir stuck her, men det er fint her også (sa hun gråtkvalt mens hun så på alle listene som manglet og trappen som aldri blir pusset opp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 20. mars 2009 #413 Del Skrevet 20. mars 2009 Da har vi vært på visningen, og huset var veldig fint! Stor og romslig gang, nytt kjøkken. Det var ikke sånn kjempedigert, men fint. Mye større stue enn hva vi har, overkommelig hage og ny terrasse. Stort og fint bad oppe, fine rom, alt nyoppusset de siste to årene. Kjelleren måtte vi ha bygd om dersom vi skulle leid ut da. Ellers kunne vi glatt ha flyttet rett inn. Men vi har ikke råd !!! Så vi blir stuck her, men det er fint her også (sa hun gråtkvalt mens hun så på alle listene som manglet og trappen som aldri blir pusset opp). Du er nå søt da! Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 20. mars 2009 Takk for det, Kirin! Er kommet over huset nå, så det går bra. Har hatt noen fine dager der jeg nesten ikke har vært kvalm, men i dag var det jammen på an igjen:(. Kikket med uL på jobb, og babyen lå nå der og sprellet. Litt motiverende:). Nå er heldgvis Duen ganske frisk, og har sovet hele natten to netter på rad. Litt hoste ennå, men ellers er hun fin. Husbond hoster, og nå har jeg også begynt. Ellers skjer det ikke så mye. Er innom og leser andres dagbøker, men setter ikke igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 23. mars 2009 16 uker!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2009 #416 Del Skrevet 23. mars 2009 16 uker!:D Gratis med 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. mars 2009 #417 Del Skrevet 23. mars 2009 Yay, 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 23. mars 2009 #418 Del Skrevet 23. mars 2009 16 UKER Sånn tida går! Er vel ikke så lenge til ordinær UL heller nå? Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 23. mars 2009 Joda, nå skal jeg på ordinær UL i slutten på april. Synes det er litt lenge til, men må jo bare holde ut. Formen er litt av og på. Hadde en god uke forrige uke, men helgen nå var stri. Har en uke igjen av 80% sykemelding, regner meg jeg går til 50% før jeg går over i fullt. Det er godt å ha litt overskudd til Duen og Husbond også. I dag brukte jeg kommunens støtteordning for tøybleier, og kom hjem med 8 formsydde bambusbleier, 4 ekstra innlegg, 2 sperrelag og to vaskenett til en billig penge. Bleiene er for små til Duen, men hun kan jo bruke innleggene. Bleiene skal ligge klar til Lillebebyen:). Nå skal vi lage kakao:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 29. mars 2009 I dag har vi hatt en fin dag! Gått en lang tur i godværet, hengt ut tøy på altanen og alle har vært blide og fornøyde:). Tror det er liv jeg kjenner nå, kjennes ut som om noen pirker meg forsiktig på innsiden av magen, et stykke under navlen. Kjenner det flere ganger om dagen, de siste to ukene. Har bestemt oss for at vi går for en Phil and Ted-vogn, og beholder Quinnyen til den minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå