Kirin Skrevet 25. februar 2009 #381 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, dagboken ligger der! Var ikke det jeg mente. Men når jeg er inne og leser, og går tilbake på mine innlegg, så er fortsatt tråden merket som ulest :klø: Har samme problem. Det er fordi den har blitt flyttet. Jeg har ikke funnet noen løsning på det, selv om det markeres lest i forumet den ligger i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. februar 2009 #382 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm, så merkelig! Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. februar 2009 #383 Del Skrevet 26. februar 2009 På forsiden til forumet kan du trykke på "marker alle som lest" Problemet er når prøverdagbøker blir flytttet til graviditet og tilbake igjen. Har gitt beskjed tidligere men det har ikke skjedd noe mer med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 1. mars 2009 Jaja, jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 2. mars 2009 #385 Del Skrevet 2. mars 2009 Jaja, jobb i morgen. 13 uker! ! ! Gikk det greit på jobb? Formen for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 2. mars 2009 #386 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Jeg ble så glad da jeg leste at du er gravid igjen. Gratulerer så mye - og så 13 uker allerede?! Har du forresten oppskrift på pizzahorn? Fikk veldig lyst på det akkurat nå. Namnam. Gratulasjons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 3. mars 2009 Pizzahorn: Samme deig som rundstykker eller pizzadeig. Fyll: vi hadde kjøttdeig og løk. Lagde saus a la 80-tallet: Tomatpure, salt, pepper og litt matfløte. Ost. Godt! Ellers går det sånn passe. Var på jobb i går og ble så dårlig at jeg trodde jeg skulle stryke med. Fikk en syk hodepine, kunne ikke bevege en finger uten at det kjentes ut som hodet ville eksplodere:(. Husbond var sikker på at jeg hadde fått hjerneblødning og ville kjøre meg på sykehuset. Men etter paracet og paralgin og to timers massasje klarte jeg å fote meg. Søren om jeg jobber 100% hvis jeg skal bli sånn hver ettermiddag! I dag kastet jeg opp frokosten. Hadde spist et fruktbeger, og det smkte ganske friskt på vei opp igjen også. Ble sykemeldt 80% ut mnd, takk og pris. Nå har jeg bare litt vondt i hodet og er ikke kvalm, akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 3. mars 2009 #388 Del Skrevet 3. mars 2009 Uffameg! Stakkars deg som er så plaget med den kvalmen. Høres veldig slitsomt ut, du må jo bli helt utslitt. Bra med sykemelding da, kan jo ikke ha det sånn på jobb. Håper du får slappet litt av fremover, og at kvalmen snart avtar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 3. mars 2009 Det går seg nok til, blir bare litt mye syting for tiden:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 4. mars 2009 Tok en kjapp Ul på jobb i dag, mye liv og røre inni der:). Ellers er alt greit, bliene er i vasken og Duen var skikkelig mammadalt da vi var hos svigers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 4. mars 2009 #391 Del Skrevet 4. mars 2009 Tok en kjapp Ul på jobb i dag, mye liv og røre inni der:). Ellers er alt greit, bliene er i vasken og Duen var skikkelig mammadalt da vi var hos svigers. for den livlige miniduen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var artig å se! Ikke at jeg helt så hva som var hva, men den sprellet og flakset rundt inni der:). I dag tok vi oss god tid med morgenstellet, Duen og jeg. Gillet magen, det bittelille sideflesket og de små kinn. Så sa jeg til Duen: Du tøyser sånn! Da svarte Duen: Tøyse! Så i dag har hun sagt et nytt ord:D! Etterpå sa vi "tøyse" mange ganger, men de mest populære ordene er fortsatt ball og puse. Urk, nå har Buse drete i kassen sin igjen, katten må jo være råtten innvendig:(. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 6. mars 2009 I dag måtte jeg spy da jeg var øverst i trappen. Nærmeste sted å slippe det løs var dokassen til Buse. Herlig. Det er i sånne situasjoner jeg skjønner hvorfor jeg er sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. mars 2009 #394 Del Skrevet 6. mars 2009 Æsj, så kjipt, håper kvalmen slipper snart altså! Og håper du får en fin helg, på tross av formen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 7. mars 2009 I dag har vi hatt en fin dag! Husbond måtte stå opp med Duen kl 0630, men begge var i godt humør. Jeg fikk sove til kl 10 og var uthvilt og i fin form. Så gikk vi ut en tur for å poste en pakke, da ble jeg kvalm og gikk hjem mens Husbond fortsatte turen siden Duen tok luren. Da de kom hjem, spiste vi litt før vi dro ut for å shoppe. Fikk kjøpt en ny mammabukse og en genser med plass til mage. Mye skjorter og topper med 3/4 lang arm, hva er vitsen med det da? Det er jo dritkaldt her og slett ikke vær for korte ermer! Vel hjemme reiste Duen seg plutselig opp og gikk mange skritt med gå-vognen! Det har hun aldri gjort før, jeg er veldig stolt! Flinke Duen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. mars 2009 #396 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjedelig med den kvalmen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. mars 2009 #397 Del Skrevet 8. mars 2009 Takk, endelig noen andre som reagerer på det elendige 3/4-ermet! Jeg er så sur på det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 8. mars 2009 #398 Del Skrevet 8. mars 2009 Vel hjemme reiste Duen seg plutselig opp og gikk mange skritt med gå-vognen! Det har hun aldri gjort før, jeg er veldig stolt! Flinke Duen! Flinke duen Håper søndagen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. mars 2009 #399 Del Skrevet 8. mars 2009 Vel hjemme reiste Duen seg plutselig opp og gikk mange skritt med gå-vognen! Det har hun aldri gjort før, jeg er veldig stolt! Flinke Duen! :rødme: Herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 9. mars 2009 I dag gikk hun noen skritt med vognen igjen:). Ellers er formen veldig ok nå som jeg kan ta det rolig. Planen i kveld er å vaske badet og sette på litt klesvask, men jeg er litt daff. Spørs om det blir så mye action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå