Aud Long Skrevet 22. februar 2009 #361 Del Skrevet 22. februar 2009 I dag er jeg 11+6. Så langt, så godt. Det blir UL i morgen, og Husbond skal være med. Hvis alt er suksess, blir det kjøp av nytt stellebord. Det vi har er ganske stort til det mikroskopiske badet vårt. Det gamle får reise til mine foreldre og bo der. Nå er Duen så stor at det knapt er plass til henne på baderomsmøblene hos mormor og moffa. Er kjempespent på UL i morgen! Har ikke sjekket med UL på jobb på flere uker. Gikk ikke på fredag siden Duen hadde holdt oss våken omtrent hele natten. Jeg er veldig uggen og det er jo et godt tegn. Hvis alt er vel, flytter jeg over til gravidbøkene i morgen. Håper flere kommer fort etter:)! Herlig, 12 uker nå altså! Tida har gått fort, herlig. Gleder meg til å følge boken din videre, får du denne flytta, eller skal du lage en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. februar 2009 #362 Del Skrevet 22. februar 2009 12 uker, håper du puster litt lettere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. februar 2009 #363 Del Skrevet 22. februar 2009 12 veker! Nå blir det vel snart gravidbok og kanskje ticker (så eg klarar følgja deg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 22. februar 2009 Skal se om jeg får til en ticker ja, men hvordan gjør man det? Må man være betalende medlem eller noe sånt? Og hvordan får jeg flyttet boken over til gravid? Blir godt å forhåpentligvis kunne puste litt roligere:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. februar 2009 #365 Del Skrevet 23. februar 2009 For å få deg ticker så klikker du bare på signaturen til noen andre som har en ticker, evt. flere for å se hvem som har tickeren du liker best. Også lager du den på siden du kommer til. Det er gratis For å flytte boken, start en tråd i ris og ros eller PM en moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 23. februar 2009 Joda, fortsatt liv! Fikk både bilder og cd med film på. Tok også noen 3D-bilder, men de ble mer skumle enn fine egentlig. Fikk fine vanlige bilder av føtter og profil. Nakkefolen var på 1.1mm, det var også bra. Da tar jeg sjansen på at det går bra og flytter dagboken:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. februar 2009 #367 Del Skrevet 23. februar 2009 Så bra! Så utrolig koselig at man får med CD med video, det har jeg aldri hørt om før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 23. februar 2009 Man får det ofte hos de private (men de tar seg jo godt betalt også). Skriver mer senere, hylende unge her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 23. februar 2009 #369 Del Skrevet 23. februar 2009 Se på deg a! Graviditetsdagbok og ticker Herlig! GRATULERER MED 12 UKER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 #370 Del Skrevet 23. februar 2009 for 12 uker og graviditetsdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 23. februar 2009 #371 Del Skrevet 23. februar 2009 Gratulere med ticker og UL og 12 uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 24. februar 2009 Takk alle sammen! I dag er jeg bare sliten og lei. Er så lei av å være hjemme, at alt lukter vondt, at jeg ikke orker å ha dyrene nær meg, av å være kvalm, av at Duen ikke sover og at det bare er Husbond som klarer å roe henne på natten. Hva gjør jeg egentlig her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. februar 2009 #373 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper du får en bedre dag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 25. februar 2009 Joda, litt bedre i dag. Tilslutt tok han Duen opp en times tid, da måtte vi synge ryggsekk-sangen x antall ganger (Masete sang fra Dora the Explorer fra barnetv) og vi laget en helt ny lek som heter Rope I Bollen. Da tar man en bolle og holder foran munnen mens man roper/skråler, stemmen får en morsom lyd og man ler seg fordervet. Dette gjør man hver sin gang. Etter hvert utviklet leken seg til Rope I Bollen Med Bollen På Hodet. Skrekkelig morsomt. Etter en times tid ble hun lagt i sengen igjen og sov til i morges. Har ikke vært så uggen foreløbig, tor det roer seg nå. Skal ned på posten en tur, men det pøser og er ikke fristende. Vi som skal til Bergen på het elskovsferie i morgen og all slags. Tror jeg må kjøpe støvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. februar 2009 #375 Del Skrevet 25. februar 2009 Er det bare her hos meg det skjer noe merkelig? Dagboka di blir liksom aldri markert som lest på Mine Innlegg :klø: Vært sånn i et par dager. Mystifistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 25. februar 2009 Aner ikke, jeg er ikke så inni dette med Mine innlegg og sånt. Formen har vært ok i dag Slet litt da jeg skulle få bleiene i vaskemaskinen, det var litt brekningsmateriale, kan man si... Nå har vi spist middag, og jeg skal sette deig til pizzahorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. februar 2009 #377 Del Skrevet 25. februar 2009 Bra at formen er bedre i dag! Og så flink du er som baker og ordner:) Bare en dag til løw-weekend;) Herlig! Kos dere masse! Med eller uten duen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. februar 2009 #378 Del Skrevet 25. februar 2009 PS: "Mine innlegg" er veldig praktisk, bare å trykk på "Mine innlegg" så kommer alle trådene/dagbøkene du har svart på opp, den nyest oppdaterte først:) Men det var da underlig at Grafica plagdes med å finne deg der, hmm. Får håpe det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 25. februar 2009 Turen blir uten Duen, hun skal ha hjemmealenefest med tanten og mormor, og etterpå blir det overnatting hos farmor og farfar. Tror hun vil få det knallD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. februar 2009 #380 Del Skrevet 25. februar 2009 PS: "Mine innlegg" er veldig praktisk, bare å trykk på "Mine innlegg" så kommer alle trådene/dagbøkene du har svart på opp, den nyest oppdaterte først:) Men det var da underlig at Grafica plagdes med å finne deg der, hmm. Får håpe det ordner seg. Neida, dagboken ligger der! Var ikke det jeg mente. Men når jeg er inne og leser, og går tilbake på mine innlegg, så er fortsatt tråden merket som ulest :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå