Hildegard Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #321 Skrevet 8. februar 2009 Det er ganske pyton med drittbleier når man er kvalm ja, hihi! Nå er Husbond og Duen hos sigers for å spise middag. Jeg boikottet hele driten, det kommer til å være så fullt av folk og mass styr der borte i dag. Har sortert skittentøy og satt på ullvask. Vi må stappe bleier og brette tøy i kveld. Formen er bra, passe uggen. Kjenner jeg gleder meg til dette går over. Men med Duen ble kvalmen avløst av en intens hodepine, håper ikke den kommer denne gangen. Da skal jeg se om det finnes penger til massasje for nakke og hoe, istedet for å spise paracet som om det var smågodt. Greit nok at man kan ta paracet når man er gravid, så er det ikke noe særlig når man spiser max dose i flere uker i srtekk. Jeg har jo en lever å ta vare på jeg også... I morgen er jeg 10 uker og skal på første ordentlige kontroll hos lege:).
Hildegard Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #323 Skrevet 9. februar 2009 Hjertelig takk for det! Hadde du en fin morsdag? I dag er jeg 10 uker:D! Var hos legen på første kontroll i dag. Han tok blodtrykk og fylte ut papirene. Legesekretæren ville tvinge meg opp på vekten, men der var jeg sta og uforsonlig, nektet plent. Fortsatt sykemeldt, Buse nyser fortsatt. Er det ingen bedring ut uken, så skel vi til vetten med han. Går jo ikke an å ha han i fanget eller kose meg han, for da nyser han deg full av slim, urk.
Gjest Grafica Skrevet 9. februar 2009 #324 Skrevet 9. februar 2009 Hadde mamma og lillebror på 12 til middag igår, så det var koselig Så spennende med første "ordentlige" kontroll! Og bare to uker igjen nå, så kan du puste ut og føle deg tryggere
Hildegard Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #327 Skrevet 10. februar 2009 Takker for det:). Duen var urolig i natt og måtte få sove inne hos oss. Ikke den beste nattesøvnen, men hun fikk sove godt da, og fikk kosen og trøsten hver gang hun våknet. Er litt uggen nå, så tror jeg bare tar det rolig. Skal sy ferdig en bæresele i dag, den skal være en gave til ei som fikk en liten i juni. Babyen skulle egentlig ikke komme før i november, men han hadde det litt travelt.
Kirin Skrevet 10. februar 2009 #328 Skrevet 10. februar 2009 Takker for det:). Duen var urolig i natt og måtte få sove inne hos oss. Ikke den beste nattesøvnen, men hun fikk sove godt da, og fikk kosen og trøsten hver gang hun våknet. Er litt uggen nå, så tror jeg bare tar det rolig. Skal sy ferdig en bæresele i dag, den skal være en gave til ei som fikk en liten i juni. Babyen skulle egentlig ikke komme før i november, men han hadde det litt travelt. Koselig med due i sengen da, selv om hun er urolig. :rødme: Kom han i juni? Og skulle kommet i november? Jøss at det går an. Men fantastisk at det kan gå bra da. Og syr du bæreseler selv? Imponerende!
Hildegard Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #329 Skrevet 10. februar 2009 Nå ble jeg usikker på om han kom i juni eller juni, men han kom nå altfor tidlig. Det var ganske dramatisk, man han er fin nå heldigvis. Begynte å sy bæreseler fordi jeg hadde jo ikke råd til å få sydd i alle de fine stoffene jeg fant:D! Det er utrolig mange flotte stoffer og farger der ute *sukk*. Jeg er ikke så kjempeflink og sømmene mine er ikke snorbeine, men bæreselene kan helt fint brukes. Den jeg har sydd nå har stropper i brun cord, fremsiden er også av brun cord med en applikasjon av en ilder, innsiden er i mørk turkis dupionisilke. Inni er det et støttepanel i stødig bomull og et lag fleece slik at det skal være godt og lunt til babyen:). Synes den ble ganske stilren og pen:).
Kirin Skrevet 10. februar 2009 #330 Skrevet 10. februar 2009 Den hørtes kjempefin ut! Er det kun hobby eller selger du sånt også?
Hildegard Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #331 Skrevet 11. februar 2009 Det er mest på hobbybasis, men har sydd et par på bestilling. Uff, i dag blir det litt vasking og rydding. Snåtten til Buse er liksom all over the place og jeg kredler bare ved tanken! Skal til vetten med han i morgen kl 1300, håper de kan gi han en dualig antibiotikakur, for det ser ikke ut som dette går over av seg selv altså. Nå fikk eg ordnet timen til kl halv fire i dag:D!!! Synes så synd på han også, for han vil kun kose hos meg og er litt redd Husbond. Men eg får jo helt noia bare han begynner å se ut som han har tenkt å nyse!! Formen er fin, brakk med masse etter jeg hadde levert Duen i bhg, men fikk bare opp smaken av halvfordøyd knekkebrød bak i halsen.
Hildegard Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #332 Skrevet 11. februar 2009 Jeg fikk omgjort timen til Buse til i dag i stedet. Jeg hadde nettopp brukt nesten en halvtime på å vaske ned sofaen for grønne glyer, da kom han og spylte den ned igjen. Men han har altså katteinfluensa og øyenbetennelse g skal gå på antibiotika i 10 dager og få øyedråper. Takk og pris var det noe å gjøre med det. Skal på kontroll om ti dager. Nå må vi bare se om de andre kattene blir dårlige også. Taitseskinnet har sikkert hatt det før, hun kommer jo også fra Dyrebeskyttelsen, men vi må holde et øye med Dutten.
Gjest Grafica Skrevet 11. februar 2009 #333 Skrevet 11. februar 2009 Bra lille pusen får medisin nå da
Hildegard Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #334 Skrevet 11. februar 2009 Ja, håper det begynner å virke fort. Vetten måtte bare le da jeg sa hva han het, hun sa hun skjønte sammenhengen, hihihi! Nå har jeg siklet på korsetter fra the fairy gothmother. Dååååne, så mye fint det er!!! Skulle ønske jeg ikke var så skvapsete, og at jeg hadde mer tattis på ryggen. Da skulle jeg hatt et enkelt svart skjørt på neste julebord, med et dritlekkert korsett til:D! Hadde korsett på juleballet på første året på høgskolen. Da hadde jeg er sidt svart tyllskjørt, svart underbustkorsett i lakk og en slags kroppsnær svart topp med lange ermer (og en svart singlet under). Meget stilig:D!
Hildegard Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #336 Skrevet 11. februar 2009 Jeg var vel kanskje litt hott akkurat den kvelden . Nå har jeg laget bolledeig for å pleie min syke Husbond. Han har vondt i bronkitten.
Aud Long Skrevet 11. februar 2009 #337 Skrevet 11. februar 2009 God bedring til husbonden. Må jo nesten flire litt når jeg leser om alle besværelser i hjemmet sammen med kvalmen/formen din! Skikkelig full pakke, Due med omgangssyke og dertilhørende bleier og spying, syk Husbond og lillepusen og alle "snåttene"... Hang in there! Når du blir ferdig med kvalmen blir det nok en morsom historie! Ønsker deg og de i hjemmet ditt god bedring:) Håper lillepus blir kurert.
Hildegard Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #338 Skrevet 11. februar 2009 Tusen takk, Estrella:)! Håper Buse kommer seg fort ja. Nå skal jeg lese litt i første gravidboken min her på KG, for å se hvordan formen min var dengang.
Aud Long Skrevet 11. februar 2009 #339 Skrevet 11. februar 2009 Tusen takk, Estrella:)! Håper Buse kommer seg fort ja. Nå skal jeg lese litt i første gravidboken min her på KG, for å se hvordan formen min var dengang. Så kjekt å ha det notert fra før ja. Lykke til, du får holde oss informert om du finner noen spennende funn:)
Hildegard Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #340 Skrevet 11. februar 2009 Formen var visst temmelig lik, og jeg ble sykemeldt omtrent på samme tid sist også. Litt før, denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå