Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Huff, håper at formen blir bedre, kjempebra at du har fått sykemelding så du får slappet av når du blir dårlig, særlig siden du jobber med pasienter. Var du mye kvalm da du bar på Duen? Forhåpentligvis gir det seg når du har runda de tre første månedene. Kjipt med nudle-flashback:( Hang in there.

Stor :klem: til den gravide Hildegarda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for klemmen :) !

Idag har formen vært bra, faktisk så bra at jeg selvsagt begynner å bli bekymret. Igjen. Jeg er helt håpløs. Blir liksom aldri fornøyd. Jaja, skal prøve å ta meg sammen.

I kveld har vi bestilt billetter til Bergen, vi skal ha en løøøøv-weekend der i slutten på februar. Vi flyr opp, og skal ligge på et nusselig lite pensjonat. Vi skal gå på kino, spise lunsj på koselige kafeer og henge rundt i Kjøttbasaren. Spise reker...gå tur på fløyen. Håper det ikke høljer:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for klemmen :) !

Idag har formen vært bra, faktisk så bra at jeg selvsagt begynner å bli bekymret. Igjen. Jeg er helt håpløs. Blir liksom aldri fornøyd. Jaja, skal prøve å ta meg sammen.

I kveld har vi bestilt billetter til Bergen, vi skal ha en løøøøv-weekend der i slutten på februar. Vi flyr opp, og skal ligge på et nusselig lite pensjonat. Vi skal gå på kino, spise lunsj på koselige kafeer og henge rundt i Kjøttbasaren. Spise reker...gå tur på fløyen. Håper det ikke høljer:D!

Både bra form (jo da, det ER jo bra det da. ;) ) og tur. Det høres skikkelig koselig ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med løøøv weekend til bergen da :) Bergen er en veldig koselig by da. Vært der før?

Fint du fikk sykemelding av legen da. Ikke lett å jobbe når man blir kvalm av de man jobber med :fnise: Er du sykepleier eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, den Bergensturen høres deilig ut:) Har lyst å finne på noe sånt jeg og:) Godt å ha ting å se frem til i overkommelig fremtid. Hvordan er formen nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i Bergen mens jeg studerte, så kjenner byen godt. Blir fint å resie tilbake en tur.

Jobber på sykehus og har pasientkontakt daglig. Ikke alle lukter like friskt og nå er luktesansen sterkere enn før. Og jeg kan virkelig ikke stå foran pasienter og brekke meg, det går bare ikke an.

I morgen er jeg 9 uker på vei. Forrige gang hadde jeg utskrapningen den dagen jeg skulle vært 9 uker. Det føles som en milepæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bodde i Bergen mens jeg studerte, så kjenner byen godt. Blir fint å resie tilbake en tur.

Jobber på sykehus og har pasientkontakt daglig. Ikke alle lukter like friskt og nå er luktesansen sterkere enn før. Og jeg kan virkelig ikke stå foran pasienter og brekke meg, det går bare ikke an.

I morgen er jeg 9 uker på vei. Forrige gang hadde jeg utskrapningen den dagen jeg skulle vært 9 uker. Det føles som en milepæl.

Hurra for ni uker! :):duskedame: Må virkelig være deilig å "gå forbi" de belasta dagene. :klemmer:

Ønsker deg ei fin ny uke, med dårlig bekreftende form, uten at det blir steingale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Formen er beroligende dårlig, hehe!

Godt å høre:) Har ikke sagt det ennå, men liker det nye navnet på boka di så godt :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke så mye. Passe dårlig i morges, nå er jeg bare trøtt. Har fått opp symaskinen igjen, skal se om jeg får gjort ferdig noen av prosjektene mine:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi postet på likt:D! Liker også det nye navnet, og snart tar jeg sjansen på å hoppe over i gravid-dagbøkene. Men ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempekos ut! Jeg har også lyst på en løøøvtur :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøk alle sammen:)!

Nå er jeg 9+1 og er forholdvis rolig. Jeg er jo småkvalm med jevne mellomrom, og det strekker i ligamentene jevnt og trutt. Skal innom jobben en tur i morgen og sjekke mail, hvis det er ledig ul-apparat tar jeg gjerne er rask sjekk.

I dag skal jeg spise fiskegrateng og foccacia, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Enda en snikleser her :) Har lest igjennom hele boka di nå, og jeg er glad for at det går såpass bra!

Du får ha en fin tur til Bergen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og e ein liten sniklesar.. Har lest gjennom heile dagboka di på nokre timar no... Gratulerer med den lille spiren i magen!!!! Kor tid får du vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...