Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til i morgen!:) Håper at det blir en fin opplevelse.

:klemmer:

Skrevet

Tusen takk, håper også det blir en suksess! Prøver å ikke tenke så mye på det. Håper jordmora kan snakke vett i meg ihvertfall, slik at jeg roer meg litt.

Her er link til en av skjorteblusene: http://www.daddyos.com/retro/chcoll.html , den andre er altså olivengrønn:).

Nå må jeg legge meg, må spyle hakket slik at jordmora ikke besvimer i morgen:D.

Gjest Grafica
Skrevet

Ååh, den var fin! Hadde du ikke spart de til Duen, ville jeg mast på deg om å få kjøpe den :ler:

Lykke til i morgen, skal tenke på deg :klemmer:

Skrevet

Den blusen var innmari fin ja! :jepp:

Hvordan har det gått med deg i dag? Var det en bra samtale med jordmor? :klem:

Skrevet

Håper at det gikk bra til jordmora i dag!

:klemmer:

Skrevet

Hei alle sammen! Det gikk kjempefint på ul i dag:D!! Hun tok utvendig UL, og alt så bra ut i forhold til hvor langt jeg er kommet svangerskapet. Den funky lille bønna er blitt 2.1 cm og hadde en hjertefrekvens på 176.

Hun sa også at siden jeg er kommet så langt som jeg har og alt ser bra ut, så er det STOR sannsynlighet for at det går bra. Nå skal jeg slappe av og roe vettet.:).

Har vært på kino i kveld med jobbfolk, fikk ikke skrevet noe før nå.

Skrevet
Hei alle sammen! Det gikk kjempefint på ul i dag:D!! Hun tok utvendig UL, og alt så bra ut i forhold til hvor langt jeg er kommet svangerskapet. Den funky lille bønna er blitt 2.1 cm og hadde en hjertefrekvens på 176.

Hun sa også at siden jeg er kommet så langt som jeg har og alt ser bra ut, så er det STOR sannsynlighet for at det går bra. Nå skal jeg slappe av og roe vettet.:).

Har vært på kino i kveld med jobbfolk, fikk ikke skrevet noe før nå.

Ååå!:) Så godt å høre. Begynte å bli småbekymra da du ikke var å se her inne. Hvordan ligger du an med uker og dager? Og hvordan så det ut med utvikling på UL sammenligna med det du selv går ut fra?

(Hvis ULdamen sa noe om det da...)

Uansett, kjempegode nyheter! Stor :klemmer::)

Skrevet

Fantastisk! Den funky lille bønna virker og du er snart(?) mamma!!!! :hoppe: Så bra!

Gjest Grafica
Skrevet

Hurra! :strix: Det gjorde meg glad i hjertet mitt :) Har sitti litt med hjertet i halsen for deg idag, og vært bekymra når du ikke har vært innom.

Du er gravid, Hildegard :klemmer: Du skal bli mamma! (igjen! :ler: )

Skrevet

Så bra alt så bra ut :) Ble litt bekymret når du ikke hadde skrevet noe før jeg la meg i går....nå ble jeg glad ;)

Kos deg og prøv å slapp av :klemmer:

Skrevet

Jordmora var veldig nøye og tok masse mål. Fikk også et bilde i 3D, men den funky bønna ser bare ut som en klatt. Jordmora pekte og forklarte, der ser du små føtter og der ser du små hender og armer, og der rørte den på seg osv. Jeg så bare flimring på kjermen da :fnise:

Utfra str på babyen regnet hu ut at jeg var 9 uker i går, men der er jeg ikke enig. Uansett så vokser jo embryoet litt i rykk og napp, så jeg holder meg til Babyverden sin kalkulator. Hun sa også at plommesekken var stor og fin, og at den er noe av det første som går til grunne dersom det ikke er liv laga. Det var jeg ikke klar over! Men alt så fint ut og alt var i takt med antall uker jeg er på vei og full pakke:).

Skrevet

Så bra at det gikk greit :)

Skrevet

Oi, gratulerer! Hadde ikke fått med meg dette jeg :)

Skrevet

Så flott! :) Og nytt navn på dagboken, det var hyggelig!

Ha en super dag! :klem:

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg liker det nye navnet på boka! :)

Hva er plommesekken? :klø:

Skrevet

Plommesekken bruker fosteret for å få i seg næring tror jeg. Etterhvert vil jo navlestrengen ta over den oppgaven fullstendig og da vil plommesekken svinne hen. Men frem til uke 12-14 kan man visst fortsatt se plommesekken, om jeg forsto henne riktig.

I dag har jeg vært kjempesliten og trøtt. Heldigvis har Husbond og Duen vært i bursdagsbesøk, så jeg har hatt det rolig. Fått ryddet litt også. Kjenner det er åp tide å lage noe mat igjen. Det er om å gjøre å spise ofte slik at blodsukkeret ikke synker. Da blir jeg skamdårlig. Har veldig lyst på noe godt, men skal se om jeg finner noe nudler.

Skrevet

Hei Hildegard! :vinke:

Takk for besøk i dagboka mi! Jeg har sniklest her inne en stund, og nå som jeg har registrert meg her på KG, kan jeg endelig legge igjen en hilsen. Det er så godt å lese at det går fint med deg, ble så glad da jeg leste at ultralyden gikk så bra. Nå får du slappe av og nyte graviditeten :klemmer:

Ønsker deg en fin helg!

Skrevet

Godt å lesa at det står bra til med den lille. :strix:

Skrevet

I dag har formen vært ok, men så er jeg blitt sykemeldt også. Fikk tatt det rolig i hele dag med mulighet for å legge meg nedpå når det røyner på. I går spydde jeg opp de nudlene, og når de plasket ned i doskålen skvettet alt opp i ansiktet mitt. Uuuuuuurk!

Går på fjerde døgnet nå med murrende migrene, og brekker meg bare jeg ser en pasient. Fastlegen mente det var greiest å sykemelde meg til neste legetime. Helt greit for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...