Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Lillepusen er en blandig av svært reservert og veldig kosesyk. Det er kjempeskummelt å bli løftet opp og å være alene, og man skal helst ligge i halsgropen og kjøre påhengs. Han har spist litt, men ikke så mye. Han har heller ikke vært på do etter han kom hit. Prøvde å drite på gulvteppet, men det fikk han ikke lov til da...etter det tror jeg han har knepet igjen av stress rett og slett.

Han fikk ligge hos oss om natten, det var helt uaktuelt å være på gulvet ihvertfall.. Ellers koser han og leker litt, og har hilst på begge te aandre kattene våre, så vidt. Kjetta freste til han og han andre så bare misfornøyd ut.

Nå er jeg så trett, så trett. Gruff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og litt smådeppa igjen:(. Jeg er jo ikke kvalm, bare litt udefinerbart uvel. Føles ikke bra dette her. Jeg har ikke nerver til dette, jævla teflonlivmor!

Tror ikke jeg orker dette enda en gang. Nå skal jeg legge meg, håper det er likar i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at du er skikkelig kvalm og uggen i morgen :klem: (det høres skikkelig feil ut, men du skjønner hva jeg mener)

Får henge meg på denne! :fnise:

Du har så fine avatarer Grafica! Mener du hadde en annen for litt siden, jeg la merke til den også selv om jeg ikke husker den nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, ja stemmer, den var herlig! Hun var virkelig babe i en egen klasse. Ikke så lenge siden hun døde ser jeg (måtte google og kikke litt på henne :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Nei, ble skikkelig lei meg når jeg hørte hun var død :sukk: Hun er idolet mitt, liksom.

Beklager Hildegaard, nå kupper vi visst boka di her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden:D!

Jeg fikk liksom "svar" på klagingen min i går da... La meg i ellevetiden og måtte pent stå opp halv ett for å spise! Da var jeg syksulten og kvalm, etter jeg spiste ble jeg bare enda dårligere. I dagmorges var det heller ikke stas å ta Duens nattbleie...

Nå har jeg spist litt, så formen er stabil for øyeblikket:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden:D!

Jeg fikk liksom "svar" på klagingen min i går da... La meg i ellevetiden og måtte pent stå opp halv ett for å spise! Da var jeg syksulten og kvalm, etter jeg spiste ble jeg bare enda dårligere. I dagmorges var det heller ikke stas å ta Duens nattbleie...

Nå har jeg spist litt, så formen er stabil for øyeblikket:).

Hurra (!!?) for dårlig form:) Høres litt slemt ut å si det, men det er jo veldig godt og betryggende å høre, og sikkert føle:)

Tenkt noe mer på om du vil på priv UL, eller om du venter ut slutten av uka på jobbens?

Hvor langt har du kommet nå? Uansett på tide med jubel for det!:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte privat jordmor på fredag og jeg fikk time på onsdag:D! Skikkelig hyserisk, men det var ikke noe problem å få time. Vi skulle også sette av tid til en prat, ikke bare inn og ultralyde og så rett ut slik som sist.

Ble ganske uggen utpå kvelden i dag, men er glad jeg får sjekket det en gang til. Vurderte å prøve på jobben i dag, men slo det fra meg. Hadde bare blitt stresset hvis jeg ikke fant noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg grugleder meg til i morgen..

Grafica: Så lurt med en korsettspørrespalte:D! Jeg har en fortid i det gotiske miljøet, og samlet en stund på korsetter. Har noen igjen ennå, men tviler på at de passer nå lenger :fnise: ..

Nå fikk jeg lyst på bamsemums!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grafica: Så lurt med en korsettspørrespalte:D! Jeg har en fortid i det gotiske miljøet, og samlet en stund på korsetter. Har noen igjen ennå, men tviler på at de passer nå lenger :fnise: ..

:fnise: Bamsemums høres bra ut!

Så fint at du fikk time, og det høres veldig bra ut at dere satt av tid til å prate også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har en nåtid i det gotiske miljøet :ler: Og bryllup trengte virkelig en sånn spørrespalte...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldige du som har en nåtid:D! Jeg savner det rett som det er, men det livet tok slutt da jeg flyttet for flere år siden, + at det ble slutt med den daværende kjæresten. I den byen jeg bodd i da, var en del av goth-miljøet nokså voksent (23+), og miljøet i den byen jeg flyttet, en del yngre. Da føltes det ikke helt riktig. Itillegg var jeg aldri goth nok ifølge miljøet i studiebyen. Der var man ikke goth nok før man gikk i gothklær hele døgnet, hele året og kun hørte på den type musikk.

Det provoserte meg en del, da jeg studerte et yrke der det ikke er forenlig med svarte gevanter og tung sminke. Så da jeg flyttet og det ble slutt med daværende slask, heiv jeg alt sort undertøy og det var en befrielse. :fnise:

Men jeg liker fortsatt musikken, det finnes bare så mange flere farger enn svart fant jeg ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

Jeg er ikke goth da, det skal sies :fnise: Jeg foretrekker begrepet alternativ... For jeg kler meg i for mye rart og hører på for mye rart til å noensinne kalle meg selv goth! Og ikke kler jeg meg i helsvart heller :ler:

Forresten, da er du kanskje litt interessert i bloggen min du da? ;)Kohl Jeg spammer med den til alle som kanskje er muligens interessert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er herved lagt under favoritter!! Jeg er ganske glad i kirsebær og rockabilly, men jeg er litt for feit for stilen med smale midjer og sånt (søren ta). I skapet har jeg to knalle bluser jeg kjøpte på Los Lobos i Oslo. Eller den ene kjøpte jeg på Ebay faktisk. Begge har svart krage med kirsebær på, den ene er rød og den andre er olivengrønn. De skal jeg spare til Duen, kanskje hun synes de er fine om en 10-15 år:D.

Jeg kjøpte en jakke på Lindex i høst, en sort innsvinget sak med krage. Kragen ble pyntet med to knallrøde kirsebær, og den ble LEKKER!

Jeg er nesegrus av beundring alle de som kler den stilen, den er så flott!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bloggen :jepp:

Synes den badedrakten med kirsebær var heelt fantastisk. Litt lengde på den så skulle jeg gjerne brukt den som kjole, den var nydelig. Ååh, nå lengter jeg etter sommeren..

Og de sandalene fikk meg til å huske en topp jeg hadde, med noe sailor jerry-motiv, den må ha blitt borte *savne* Synes sailor jerry er innmari kult. Det er riktignok ikke noe for meg, men elsker å se folk som er dekket i sånne tatoveringer.

La inn litt linker for de som vil se hva det er snakk om jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg SKAL ha den badedrakten til sommeren :jepp: Målet er jo å ha kropp til den innen da også :lur:

Hildegaard, de blusene hørtes helt nydelige ut! Jeg har for mye mage til rockabilly jeg og, egentlig. Derfor holder jeg meg til kjolene, for der synes ikke magen min så godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...