Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 uker i dag! Og litt bekymret, har spist masse popkorn og er usikker på om det er luft eller liv jeg kjenner. Klarer ikke å skille det og synes det har vært stille de siste par dagene. Skal ned på jobb nå og sjekke med UL, bare for å få skuldrene ned på et normalt nivå. Oppdaterer i løpet av dagen.

Skrevet

19 uker :hoppe:

Håper alt er bra. Ganske stille her også om dagen...

Skrevet

19 uker allerede! :hoppe::strix: Håper du blir beroliget av ULn.

:klemmer:

Skrevet

Alt vel:D! Babyen lå og duppet inni det, drakk fostervann og veivet med armene:).

Skrevet
Alt vel:D! Babyen lå og duppet inni det, drakk fostervann og veivet med armene:).

:hjerte:

Skrevet

Vært på jobb i dag, og selvfølgelig steinvondt i hodet etterpå... Men kjekt å være på jobb da, og se at jeg ikke har glemt ut alt. Husbond har feber og Duen dro kattemat utover hele gulvet. Både Husbond og jeg var så slitne at vi orket ikke gjøre noe med det, var bare takknemmlig for at hun var stille...

Hun har vært veldig gretten i dag, kjempetrøtt antagelig. Mye syting og mye " min", "den min" og "min ha". Hun snakker ihvertfall mer og mer, hehe! Men sånn dager er svært prevantive, og jeg begriper ikke hvordan jeg skal holde ut to unger. Men for sent å tenke på det nå....

Ellers har det vært mye liv i magen i dag, det er bra:).

Skrevet

Har dager hvor jeg angrer jeg også ;)

Har du vært på ord. UL ennå forresten?

Skrevet

Nå er Husbond på sykehus med vondt i galleblæren, håper de finner ut av det:(. Blir jo så bekymret og savner han masse!

Godt det ikke bare er meg som noen ganger angrer på ideen om barn... I dag har det heldigvis gått kjempefint, mye lek og lite gryling. Nå er hun i seng og jeg håper hun sover hele natten. Kattene er ute, orker ikke pels oppi nesen akkurat nå.

Skrevet

I dag fikk jeg endelig Alvekjolen! Den var flott, deilig myk og varm. Jeg kommer til å bo mye i den kjolen!

Husbond er fortsatt dårlig, skal ha flere undersøkelser etter helgen. Er ganske bekymret, håper de ikke finner noe farlig.. Nå har han heldigvis helgeperm:).

En uke til UL!!! Heftig nedtelling nå:D.

Skrevet

Huff, ikke bra å høre om husbond,håper de finner ut av det, og at det ikke er for alvorlig! Bra han blir grundig undersøkt!

Har du link til alvekjolen?

Ikke lenge til UL, har dere tenkt om dere vil vite kjønn?

:klemmer:

Skrevet

Husbond er heldigvis oppegående, håper alt er ok. Vi er begge lei sykdom og dramatikk nå.

her er link til hun som syr Alvekjolene:

http://www.alveskogen.com/

Fantastiske deilige kjoler og kjempehyggelig dame!

Vi vil vite kjønn ja, hvis babyen ligger slik at det lar seg gjøre:D. Gleder meg, men er litt nervøs også. Blir jo en slags godkjenning på en måte. Lurer på hvor morkaken er festet denne gang, og om babyen ligger rette veien. Den kan jo snu seg mange ganger ennå, me det kjennes ikke ut som den ligger i hodeleie foreløbig. Kjenner liv på samme stedet som med Duen. Men så lenge alt ser bra ut, så er det det viktigste.

Gleder meg til vi skal kjøpe det "offisielle" første plagget. Hvis det blir jente har jeg alt sett meg ut et hentesett, men må finne på noe hvis det blir gutt. Spennende:D!

Skrevet

Hiver meg på 20 uker feiringa!

:hoppe::strix::hoppe::strix: !!!

Du er halvveis Hildegard!!! :)

Skrevet

Ja, det er gøy å være halvveis:D!!! Gleder oss til Ul, det blir så spennende!

Alvekjolen er deilig, har gått i den i hele dag. må nok ha en til, men det blir ikke på denne lønningen da.

Ellers skjer det ikke så mye. Nyter alle spark og bevegelser, litt vemodig å tenke på at det kanskje er siste gangen. Får se hvor travelt det blir med to, kan jo være vi orker en til:).

Skrevet

Ja, vi stilte håperfullt opp på UL, for å få besked om at jeg hadde fått time på en dag da alle jordmødrene var på seminar, og at den nye timen min var 21.4.... men de hadde glemt å sende ut brev.

Jeg ble så skuffet at jeg gråt! Fikk tak i en av de private klinikkene og fikk heldigvis time allerede på tirsdag. Fikk ikke ny time engang på sykehuset, bare beskjed om å ringe på mandag.

Helvete sattan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

:hakeslepp: Er det mulig? Uff! Bra du fikk time privat såpass raskt da.

God helg! :)

Skrevet

Så utrolig dårlig :sinna:

Skjønner godt at du ble lei deg og sinna. Slapt gjort å glemme å sende ut brev!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...