Hildegard Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #201 Skrevet 18. januar 2009 I dag har det gått veldig greit. Jeg fikk sove lenge, og da jeg sto opp kjørte vi ut for å kjøpe pølse. Det er liksom søndagsturen vår det. Det er et sted ca en halvtimes kjøretur fra her vi bor, som har en god, gammeldags pølsebod som selger skikkelige pølser. Ikke de der Leiv Vidar-pølsene, men skikkelige saker. Ikke mange igjen av dem. Da bleier jeg å ha et par godt stekte bodpølser, og Husbond har Wienerpølse med potetstappe. Duen får eget pølsebrød som vi smører potetstappe inni, og en liten bit av en pølse. Det er veldig tøft og veldig stilig! Vi pleier å kjøre slik at det passer med luren hennes, da sover hun i bilen og pleier å våkne når vi kommer frem. Ellers i dag har vi ryddet slik at vaskedamen kan ta seg frem i huset i morgen. Og jeg har lanolinisert min første ullbukse:D! Skal straks ned og vri vannet ut av den nå. Og sette på ukens siste bleievask. I morgen er det jobb, og så er det UL på tirsdag. Hvis formen tillater det etterpå, skal jeg ned på en barnetøysbutikk som har tatt inn en del av kolleksjonen til en venninne av meg. Hun hekler masse fint tøy og tøfler til babyer:). Blir kjekt å se produktene henner i en ordentlig butikk!
Hildegard Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #202 Skrevet 19. januar 2009 Nå ligger bratwurst og løkpølser og koser seg i stekeovnen på en seng av løk og margarin. Vi skal ha pølsebrød og potetstappe til:D. Er så sykt sulten i dag, helt skummelt. Da jeg kom på jobb måtte jeg løpe i kantinen for å kjøpe en diger salat og et rundstykke til. I 14-tiden ble jeg hylende sulten igjen, spiste en grov skive med amkrell i tomat på. Kom hjem 1630 og er neste skjeløyd av sult igjen. Duen fikk middag først, så tok jeg en skive med kyllingsalat og er fortsatt hylende sulten. ikke rart jeg blir tjukk!! Får skikkelig sug i magen av å tenke på ultralyden i morgen. Og det er så typisk at dagen før, må jeg si det til flere på jobb. Det er ulempen med å jobbe på et slikt sted. Plutselig kommer man opp i en situasjon der man må si at man ikke kan gjøre ditt og datt, og da skjønner ALLE det. Gikk med seaband på i dag, og jeg tror faktisk de demper kvalmen litt. Tok dem av rett før jeg skulle hjem, og da steg kvalmen noen hakk etter få minutt. Men jeg får vondt av dem, de er veldig stramme. Under et døgn nå...
Gjest Grafica Skrevet 19. januar 2009 #203 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg tror UL kommer til å gå kjempefint Tenker på deg! At du fortsatt er kvalm, og så sulten, ser jeg på som positive tegn hvertfall Endret 19. januar 2009 av Grafica
Aud Long Skrevet 19. januar 2009 #206 Skrevet 19. januar 2009 Lykke til i morgen. Håper at det blir en fin opplevelse:)
Gjest Linnah Skrevet 19. januar 2009 #207 Skrevet 19. januar 2009 lykke lykke til! gleder meg til å høre hvordan det gikk- for dette skal gå bra
Hildegard Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #208 Skrevet 19. januar 2009 Det håper jeg også!! I kveld lever jeg ut min graviditet til fulle, siden det kan være min siste kveld som gravid. Har fråtset i appelsiner, kanelboller og kakao, alt sånt som jeg får ekstra lyst på når jeg smelt på tjukken. Håper inderlig alt er bra. Da skal jeg ned og tafse på et nydelig lite hentesett i en butikk nedi byen. Det har jeg hatt så lyst på så lenge, men siden jeg ikke har hatt noen sikker baby på vei, så kunne jeg jo ikke kjøpe det. Dessuten er det i en sart, sart rosafarge. Supertynn og myk ull. Men kan jo se om det er der og om jeg kan tafse på det. Hvis allting er bra, skal jeg også planlegge Alvekjolen min. www.alveskogendesign.no. Den skal jeg gå rundt og gløde i:D.
Gjest Grafica Skrevet 19. januar 2009 #209 Skrevet 19. januar 2009 http://www.alveskogen.com/ er riktig link Og de var nyyyyydelige!
Gjest Nuni Skrevet 20. januar 2009 #213 Skrevet 20. januar 2009 Har fråtset i appelsiner, kanelboller og kakao, alt sånt som jeg får ekstra lyst på når jeg smelt på tjukken. Nå er jeg veldig spent på hvordan det har gått i dag? Håper inderlig at det har gått bra
Hildegard Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #214 Skrevet 20. januar 2009 Tusen takk, alle sammen ! Og der var det liv :rødme: ! Det lå en liten bønne og lounget mens hjertet blinket og blinket! Jordmoren målte den til å være 10mm og mente jeg var mer 7+? enn 6+?, men det er jo bare snakk om noen dager da. Men alle dager teller, så jeg skal gå ut fra eggløsning 15.des istedet. Da er jeg 7+1 i dag:D! Ble så glad da jeg så hjertet slå at jeg måtte gråte en skvett, det var veldig sterkt. Så nå er et lite liv begynt, og jeg håper det går rette veien fremover:).
Lucky? Skrevet 20. januar 2009 #217 Skrevet 20. januar 2009 Så fantastisk :rødme: Kan tenkte meg det var deilig å se at det var liv ja! Nå er det bare å nyyyyte
Gjest Linnah Skrevet 20. januar 2009 #218 Skrevet 20. januar 2009 åå..jeg blir så rørt! godt å høre at alt stod bra til ha en fin-fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå