Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Men du, jeg er helt sikker på at det er samme babyen som prøver igjen denne gangen, så om en liten stund så får du vite om dere skal shoppe lyseblått eller rosa :klem: Og magen kommer, prøv heller å bruke den ekstra tiden det har blitt til å glede deg enda mer!

Men det er lov å være litt trist :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg litt bedre nå, prøver å fokusere på at jeg faktisk er gravid igjen og at alt sannsynligvis er bra der inne.

Idag var jeg ganske fin hele dagen. Sov lenge, for Duen hadde feber og måtte være hjemme fra bhg. Jeg hadde fri likevel, så da sov vi leeenge. Litt senere ble hun trøtt og da måtte vi ned og sove formiddagsluren (som egentlig ble en ettermiddagslur siden vi sov så lenge). Jeg hadde planer om å rydde litt mens hun sov, men så skulle hun absolutt ligge på armen hele tiden og da sovnet jo jeg også.

Senere laget mamma pannekaker til oss, og etter jeg hadde spist dem ble jeg kjempekvalm. Det satt i i et par-tre timer. Har jo ikkje sagt noe til henne, så jeg måtte late som ingenting.

Selv om jeg sitter og er kvalm, har jeg likevel lyst på marsipangris. Sykt.

Spent på hvordan det går i morgen:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt bedre nå, prøver å fokusere på at jeg faktisk er gravid igjen og at alt sannsynligvis er bra der inne.

Idag var jeg ganske fin hele dagen. Sov lenge, for Duen hadde feber og måtte være hjemme fra bhg. Jeg hadde fri likevel, så da sov vi leeenge. Litt senere ble hun trøtt og da måtte vi ned og sove formiddagsluren (som egentlig ble en ettermiddagslur siden vi sov så lenge). Jeg hadde planer om å rydde litt mens hun sov, men så skulle hun absolutt ligge på armen hele tiden og da sovnet jo jeg også.

Senere laget mamma pannekaker til oss, og etter jeg hadde spist dem ble jeg kjempekvalm. Det satt i i et par-tre timer. Har jo ikkje sagt noe til henne, så jeg måtte late som ingenting.

Selv om jeg sitter og er kvalm, har jeg likevel lyst på marsipangris. Sykt.

Spent på hvordan det går i morgen:).

Bra at du føler deg bedre, og dere har jo hatt veldig flaks, dere har klart å bli gravide igjen innen kort tid. Kjempebragd. :) Nå har du noe å fokusere på og tenker fremover på. Dagene går og går, hvor langt har du kommet nå? Nå er det under en uke til den 20. også!

Jeg skjønner godt at sorgen er der ennå, og at det er rart å tenke på hvordan ting egentlig skulle vært nå, men heldigvis er det jo god trøst at du har fått en erstatter på vei. Krysser fingre og sender gode tanker til dere 3,5.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Estrella :klemmer: !

Har ikke oversikt hvor lagt jeg er på vei, så må regne hver gang. 5+6 nå, siden klokken er over 24:D! Går nesten litt fort også, og så er det full nedtelling til den 20.

Sitter og ser Berlinerpoplene på opptak for å bli litt trett. Så må jeg pakke Duens klær til bhg i morgen tilfelle hun er frisk nok til å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Estrella :klemmer: !

Har ikke oversikt hvor lagt jeg er på vei, så må regne hver gang. 5+6 nå, siden klokken er over 24:D! Går nesten litt fort også, og så er det full nedtelling til den 20.

Sitter og ser Berlinerpoplene på opptak for å bli litt trett. Så må jeg pakke Duens klær til bhg i morgen tilfelle hun er frisk nok til å dra dit.

Håper på bedring til duen, og en snart trøtthet for fruen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 uker i dag:). Det strekker godt i ligamentene og jeg er småkvalm nesten hele tiden. Bæsjebleier er virkelig en utfordring... Har tatt to saftige i dag siden Duen fortsatt har litt feber og er hjemme. Blir også artig å sette på bleievasken, hark hark!

Nå er det full nedtelling til UL: 5-4-3-2-1-0 dager igjen!

Kjenner jeg får lyst på fiskegrateng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, snart UL! Må være godt å kjenne at det strekker seg og vokser, en bekreftelse på at ting går som det skal ;)

Ha en fin kveld og lykke til med bleievasken :fnise: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det gikk i grunn ganske greit:D! Har vært på trening i dag, flink! Og spiste en hel haug da jeg kom hjem, så de kalorinene kom fort på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med :gravid::smilbla:

Ikke lenge igjen til den 20 (4 dager igjen). Krysser alle fingrene jeg har for at alt er bra me den lille... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hildegard! Så flott at du er gravid, grattis så mye!! Høres veldig tøft ut det du har vært gjennom tidligere. Lykke til med UL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig med besøk i dagboken!:)

Nå er jeg så sliten i hodet. Duen har hatt feber i tre dager, men er frisk nå da. Men hun er så utrolig sur og sutrete. Skal vi spise middag, så er det mye gøyere å bruke skjeen som katapult og skvette middag rundt i hele rommet, og så blir det jo illskriking når skjeen blir beslaglagt.

Husbond og jeg har hatt en del krangler igjen, som får meg til å lure på om alt dette var en god ide. Tror serotoninet mitt er på absolutt lavmål for tiden. Hjelper ikke at Duen er veldig krevende for tiden og Husbond likeså, og jeg går med kronisk dårlig samvittighet over å være en ikke-god-nok-mor og en ikke-god-nok-og-blid-nok-og-kjærlig-nok-kone.

Jeg er småkvalm hele dagen, det er som å være bilsyk hele dagen. Gruer meg til ultralyden, det er som et antiklimax. Nå er det ikke så lenge til, men massevis av tid tl å grue seg. Gruer meg til å sitte på venterommet der, bli ropt inn og plassert på benken. Gruer meg til de minuttene det tar før jeg får beskjed. Å se en tom livmor på storskjerm er ikke noe stas.

Jaja, det blir greit å få det overstått. Kanskje serotoninnivået stiger etterpå:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å ikke grue deg for mye nå da :klem: Bare 3 dager til UL? Spar litt energi til å glede deg over en livmor som IKKE er tom!

Og kan det være hormoner som spiller inn med tankene rundt det å være mamma og kone? :fnise:

En :skya: og en :kaklehone: for oppmuntring! Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, klemmen ble sendt litt vel fort. Haaper at ting foeles bedre i dag, helg og alt. Haaper at du lysner opp, og faar det bedre. Leit at dere er paa kranglern igjen. Er det dype alvorlige ting, eller er det smaamurring og bagateller som dere klarer aa gjoere til forsurende elementer? Om det er sistnevnte, haaper jeg at dere slipper aa trigge hverandre, og kanskje finne paa noe hyggelig sammen i andre rammer enn hjemme. Kanksje ut paa tur eller noe?

Du maa proeve aa se lysere paa ting, skjønner at det ikke er lett å (oi, der funker tastaturet igjen, av seg selv, skummelt! Jfr. rop om datahjelp i mitt siste innlegg i dagboka, men nok om det). Jeg skjønner at det ikke er lett å slappe av og glede seg fullt ut etter å ha mistet, men om du tar alle sorgene nå, er det trist om det er helt unødvendig, og trist om det er nødvending. Men nå er du faktisk gravid igjen, det er en bragd, og jeg håper at alt går bra!:)

Ønsker dere ei god helg, og at ting blir lysere (Ute blir det mer og mer sol hver eneste dag) snøen smelter, og det er spiretid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går sikkert bra. Blir bare så deppet når Duen er syk kombinert med krangling med Husbond. Det går egentlig på bagateller, slik som: Hvem sto opp tidlig sist, hvem som er trettest, hvem som har det mest travelt, hvem som har høyest feber og derfor er sykest. Sånne idiotiske ting:(. Men nå har vi blitt enige om å slutte fred:)

Og i går ringte han meg fra fest for å fortelle at han gledet seg til neste baby:).

6+2 ca i dag:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går sikkert bra. Blir bare så deppet når Duen er syk kombinert med krangling med Husbond. Det går egentlig på bagateller, slik som: Hvem sto opp tidlig sist, hvem som er trettest, hvem som har det mest travelt, hvem som har høyest feber og derfor er sykest. Sånne idiotiske ting:(. Men nå har vi blitt enige om å slutte fred:)

Og i går ringte han meg fra fest for å fortelle at han gledet seg til neste baby:).

6+2 ca i dag:).

Bra dere skal slutte fred. Er så lett å komme inn i dårlige mønstre. Et kompromiss er nok at begge er slitne, og dermed blir det krangling om bagateller og slitenhet. Hjelper vel lite å konkurrere om hjem som er mest/minst sliten når begge er det.

Så kos han ringte for å fortelle det:) Det er stas at det er noe begge gleder seg til. Ønsker deg ei fin helg. Bare noen små dager igjen til UL.

Kos dere resten av helga etter våpenhvilen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...