Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er det virkelig sånn at man blir kaldt hore hvis man viser kroppen fram ? har alltid pleid å ha bilderpå msn med vanlig topp ogsånt det er jo vanlig at folk har på det, bare det at jeg har STORE pupper og det syns litt mer og jeg blir kaldt hore pga det... hvorfor? :S det er jo sån å være på stranda og ha på bikini..
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det er nok kulda som gjør det ja..
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 hmhm:) du blir kaldt hore fordi dine bryster strutter når det er kaldt???neida,skal ikke tulle. Syns ikke store pupper er noen grunn til å bli kalt hore jeg da. Men det er jo litt påfallende om man alltid skal fremheve sine fordeler, det være seg bryster eller annet. På stranda er det varmt og alle går i bikini. litt rart om man skulle gjøre det hele tiden.På den annen side er det jo lov å være stolt av det man har. du har sikkert andre gode kvaliteter også, så pass på å vise frem det også.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Det er nok desverre slik at store bryster viser så mye mer enn små, og da er det så lett å få en automatisk tanke om at eieren også ønsker å vise dem mer frem. Jeg er nok også av den tanken at større bryster nok bør dekkes til mer enn små. I en liten singlet er det liksom så veldig mye mer pupper som kommer frem, mens en singlet lett kan dekke hele brystene om de er små. Det å vise mye bryst blir ofte tolket som billig i all fall. Jeg har ofte tenkt at jeg er heldig som har små bryster, for da kan jeg gå med en lekker utringning uten at det ser tacky ut, mens dette ville ledet til at brystene nesten veltet ut om jeg hadde store pupper.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 hmhm:) du blir kaldt hore fordi dine bryster strutter når det er kaldt???neida,skal ikke tulle. Syns ikke store pupper er noen grunn til å bli kalt hore jeg da. Men det er jo litt påfallende om man alltid skal fremheve sine fordeler, det være seg bryster eller annet. På stranda er det varmt og alle går i bikini. litt rart om man skulle gjøre det hele tiden.På den annen side er det jo lov å være stolt av det man har. du har sikkert andre gode kvaliteter også, så pass på å vise frem det også. Det er ikke bare på msn men foreksempel på gymmen.. jeg har på en vanlig T skjorte så begynner de jentene som ikke liker meg å chatte dritt... pga guttene prøver alltid å komme nær meg.. hva er problemet? det er jo sikkert tusenvis av andre jenter med store pupper her i verden...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Det er ikke bare på msn men foreksempel på gymmen.. jeg har på en vanlig T skjorte så begynner de jentene som ikke liker meg å chatte dritt... pga guttene prøver alltid å komme nær meg.. hva er problemet? det er jo sikkert tusenvis av andre jenter med store pupper her i verden... La meg gjette: Du er mellom 13 og 16 år? Slapp av. Det er bare horomonene. Etterhvert vil ting bli lettere. Drit i hva misunnelige fjortissjenter sier til deg, og kle deg i ting du føler deg 100% komfortabel i.
Gjest Antihore Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Typisk at du skulle sette et bilde der du er halvnaken i msn vinduet. Du har kanskje ikke bilder av deg selv der du er påkledd? Alle vet jo at de jenter som spiller på sex og bar hud når de kler seg, gjør det KUN for å vise seg fram for mannfolka. De som blir kalt horer er skyld i det selv.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 De som blir kalt horer er skyld i det selv. De som har skylden for at noen blir kalt horer, er jo de som kaller folk for horer. Men det blir kanskje for logisk for fjortissmentaliteten din? Jenter kan knapt gå med utringing uten å bli kalt hore eller det som verre er, mens gutter/menn kan p*le rundt på så mange de vil uten å få noen tilsvarende reaksjon. "Antihorer" som deg er faktisk med på å bremse likestillingen, og gjøre det vanskeligere å være frigjort kvinne. Så tenk deg litt om før du lar deg rive med av misunnelse og jantelov neste gang.
Jade Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 (endret) De kaller deg hore fordi de er misunnelig på brystene dine! De har sikkert små bryster (eller hengepupper) selv. Antagelig er de redd for at guttene de liker eller er sammen med, skal få mer lyst på deg. De som kommenterer det på msn, blokkerer du. Slike venner vil du ikke ha uansett! Vær stolt over deg selv og kroppen din. Men spar de mest utfordrende toppene til fest. Det fins mange fine topper som ikke viser "alt" (dyp utringing), som passer kjempefint til hverdags, og som likevel fremhever de fine formene dine. Endret 24. november 2008 av Jade
Gjest Kråkaa Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Jeg har ofte tenkt at jeg er heldig som har små bryster, for da kan jeg gå med en lekker utringning uten at det ser tacky ut, mens dette ville ledet til at brystene nesten veltet ut om jeg hadde store pupper. Oooooh,denne tankegangen likte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå