Gjest Wind Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Saken er den at det lukter søppel i gangen/på kjøkkenet. Merker det stort sett om morgenen når jeg står opp, og hvis jeg kommer inn etter å ha vært ute en liten tur. Mistenker at det kommer fra ei sprekk i gulvbelegget ved dørstokken som ligger mellom kjøkkenet og gangen. Sto en gang en pose der litt for lenge, og den var lek, for gulvet under den ble vått osv. Vasket der den hadde stått, men fikk ikke vasket nede i sprekka. Er det noen som har noen tips? Vil liksom ikke at det skal lukte søppel, selv om man ikke merker det etter en kort stund inne. =/
LilleCanCan Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Hva slags gulv har du? Man kan bruke en bioenzym-spray som spiser opp bakteriene og som fjerner lukt samtidig. Men den selges hos og til profesjonelle (sikkert til private innimellom og).
Gjest Wind Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Vel, gulvet i gangen er teppegulv (kjempepraktisk, I know), og gulvet på kjøkkenet er sånn plast-gummi-aktig ting. Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er gammelt, og er ikke parkett eller noe slikt. Har du noe navn på den sprayen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå