Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Da er det tid for solslikking og stranda igjen! :D Problemet mitt er det at jeg hater lukten på de solkremene man får kjøpt i dageligvarebutikker.. Noen som har noen solkremer som faktisk lukter godt å annbefale? Klem
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Personlig liker jeg lukten på solkremene til Piz Buin, men slikt er smakssak. Hvorfor ikke teste ut Clinique? De er 100% uparfymerte.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 vichy som fås kjøpt på apotek.. den kom veldig bra ut i test og
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker Piz Buin veldig godt - syns den lukter veldig godt, men smaken er jo forskjellig. Biotherm lukter også deilig... Suz
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 Slik et jeg også... hater solkrem lukten. (kanskje fordi de fleste lukter kokos lignende?) Derfor har jeg prøvd ut et nytt merke i år(ja nytt for meg altså :o ) Det er jeg fornøyd med! Det er Garnier, Ambre solaire......Den har "riktig" konsistens for meg også. Jeg kjøpte den på Cubus. Så sjekk ut om du klarer den lukten du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå