kitekatt Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Øyeskyggen striper seg. jeg har brukt Art Deco sin men den kladdet seg sammen. Også brukt Elizabeth Arden sin eye fix. Men er det noen som vet om noen andre gode øyeskyggebaser?
hufsa! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Søk i forumet her..Var akkurat en tråd om det ;-))
Gjest Aneetah Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Å? jeg har aldri hatt problemer med art deco. tar du på for mye kanskje? hmm.
snooops Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Urban Decay Primer Potion! Øyenskygger striper seg vanligvis etter 10 min på meg, men med denne holder de stort sett hele dagen.
Gjest Deception Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg foretrekker Lumene framfor Urban Decay. Jeg liker konsistensen bedre, den virker mildere mot huden, og er i tube. Samt lettere å få tak i.
Mischa Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg foretrekker Lumene framfor Urban Decay. Jeg liker konsistensen bedre, den virker mildere mot huden, og er i tube. Samt lettere å få tak i. takk for tipset! Er tom for UD så tror jeg skal sjekke ut Lumene
kitekatt Skrevet 22. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2008 Jeg foretrekker Lumene framfor Urban Decay. Jeg liker konsistensen bedre, den virker mildere mot huden, og er i tube. Samt lettere å få tak i. Hvor kjøper man Lumene? Husker merket, men har ikke sett det annet enn i utlandet på mange år. Husker de hadde en god dagkrem også
Gjest Deception Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Lumene får du hos Vita, i hvertfall endel av hudpleien, samt øyeskyggebasen.
kitekatt Skrevet 22. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2008 Lumene får du hos Vita, i hvertfall endel av hudpleien, samt øyeskyggebasen. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå