Sari Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg trenger litt hjelp til å finne en helt lys øyenskygge som jeg kan bruke over (nesten) hele lokket til hverdags. Altså lys som litt-lysere-enn-huden-lys. Den må ikke være veldig skimrende, men heller ikke så matt at jeg like gjerne kunne brukt en concealer. Jeg kler best varme farger. Fikk anbefalt en i et parfymeri for en tid tilbake, den er veldig fin til festbruk, men altfor skimrende til dagslys. Er vanligvis fornøyd med øyenskygger fra Chanel og The Make Up Store, men alle tips mottas med takk.
Lissi Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Bare Skin fra Id formulations. Kjempefin og lys. Rosaskjær.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 En som heter beige fra Chanel. Eller vanilla fra Elisabeth Arden.
Sari Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Takk! Ang Muffin; er det mye skimmer i den?
Søtpotita Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Takk! Ang Muffin; er det mye skimmer i den? Ja, det er skimmer i den, men ikkje mykje... Er ikkje det Make Up Store sin mest selde? Syns eg las det her inne. Eg kjøpte den faktisk fordi det var så mange her inne som anbefalte den
Sari Skrevet 20. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2008 Skal sjekke den ut i morgen, den har jo en hyggelig pris og jeg skal uansett gå forbi en Make Up Store i morgen.
Gjest Deception Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Muffin er da temmelig skimrende, synes jeg? Jeg vil anbefale Soul fra Bare Minerals, den har bare ørlite skimmer, og er i tillegg mer kremete i konsistensen enn Make Up Store-skyggene. Personlig bruker jeg Multitasking fra Everyday Minerals på øyelokket. Det er egentlig en concealer, men jeg foretrekker å bruke den som øyeskygge.
Søtpotita Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Muffin er da temmelig skimrende, synes jeg? Jeg vil anbefale Soul fra Bare Minerals, den har bare ørlite skimmer, og er i tillegg mer kremete i konsistensen enn Make Up Store-skyggene. Personlig bruker jeg Multitasking fra Everyday Minerals på øyelokket. Det er egentlig en concealer, men jeg foretrekker å bruke den som øyeskygge. Ok, Sari..høyr på Deception ho har meir peiling
Gjest Deception Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Ok, Sari..høyr på Deception ho har meir peiling Nåja, peiling og peiling. Jeg samler på sminke, ifølge mannen. Make Up Store har forresten en fin, lys skygge i cybershadow-serien. De er mer kremete enn microshadows, og ligger mye finere på lokket. Ellers liker jeg også Bamboo (tror jeg) fra GloMinerals. Den er matt og hudfarget, men temmelig dyr i forhold til mengde.
Søtpotita Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Nåja, peiling og peiling. Jeg samler på sminke, ifølge mannen. Make Up Store har forresten en fin, lys skygge i cybershadow-serien. De er mer kremete enn microshadows, og ligger mye finere på lokket. Ellers liker jeg også Bamboo (tror jeg) fra GloMinerals. Den er matt og hudfarget, men temmelig dyr i forhold til mengde. Du er jo kjent her inne for å vere sminke-eksperten
Sari Skrevet 20. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2008 Jeg visste at det ikke skulle være så enkelt. Multitasking har jeg faktisk en prøvekrukke av, kanskje jeg skal starte med å prøve ut den først av alt. (syntes egentlig at det var veldig mye i en prøvekrukke, concealer er jo ikke det man bruker mengder av)
Gjest Deception Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Jeg visste at det ikke skulle være så enkelt. Multitasking har jeg faktisk en prøvekrukke av, kanskje jeg skal starte med å prøve ut den først av alt. (syntes egentlig at det var veldig mye i en prøvekrukke, concealer er jo ikke det man bruker mengder av) Jeg har brukt min prøvekrukke siden juli, og den er ennå ikke mer enn halvtom. Jeg bruker en stiv concealerkost og tar liiiite om gangen, for å unngå at det blir for pudrete. Fargen er perfekt på mine øyelokk, hvor jeg har så tynn hud at alle blodårer og annet f%"#¤ vises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå