kitekatt Skrevet 20. november 2008 #1 Del Skrevet 20. november 2008 Stefaren min insisterer på å kjøpe klokke til meg til jul. Jeg tenkte isåfall å finne en jeg synes er pen. Liker mange, men desverre koster de rundt 2000..hehe. Her snakker vi mer om 500 kr. Noen forslag? Liker de som ser mer ut som armbånd, at de er litt puntet med smal eller liten urskive. Så den blir mer et smykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 20. november 2008 #2 Del Skrevet 20. november 2008 Det er jeg også interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 20. november 2008 #3 Del Skrevet 20. november 2008 Det er en del fine klokker på pucci.no jeg liker mange av dem hvertfall og de er ikke så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. november 2008 #4 Del Skrevet 20. november 2008 Hva med Nixon Vega? Kanskje mer kule enn pene? Jeg har iallefall forelsket meg i denne, blir nok årets julegave til meg selv. Vet ikke helt hva de koster i butikker eller nettbutikker, men på ebay får du de iallefall til ca. 50 dollar: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...-All-Categories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 20. november 2008 Takker for svar, men det var ingen som traff meg på noen av de stedene. Men keep 'em coming :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå