Coexist Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Heisann! Har egentlig bestemt meg for å prøve å strippe da, for kjæresten. Men, er litt usikker på hvilken musikk jeg bør bruke. Har erfaring innen forskjellige "eksotiske" danser (latinske og orientalske), så det ville antakelig ha vært en fordel for meg å hatt litt eksotisk musikk. Men hva? Noen ideer? Og noen som har noen bra tips? På forhånd takk.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Forsiktig så du ikke dummer deg loddrett ut. Sjansen er stor.
Coexist Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Forsiktig så du ikke dummer deg loddrett ut. Sjansen er stor. Vet. Men, syns det er bedre å prøve og feile, enn å la vær å vite at det kunne gått. Tar sjansen jeg. Legger ikke opp til noe kostyme eller noe stort uansett. Danse har han sett meg gjøre før. Blir det samme. Bare at jeg tar av meg klærne selv, istedet for at han gjør det ;p
Gjest kosesyk Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Heisann! Har egentlig bestemt meg for å prøve å strippe da, for kjæresten. Men, er litt usikker på hvilken musikk jeg bør bruke. Har erfaring innen forskjellige "eksotiske" danser (latinske og orientalske), så det ville antakelig ha vært en fordel for meg å hatt litt eksotisk musikk. Men hva? Noen ideer? Og noen som har noen bra tips? På forhånd takk. typiske sanger..: leave your hat on (hvis det er det den heter da..) tainted love (destinys child) lets get it on sexual healing
Gjest biii Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Forsiktig så du ikke dummer deg loddrett ut. Sjansen er stor. vet ikke helt hva du har erfart innen å strippe for kjæresten.. men de fleste gutter og jenter setter pris på det uansett om det er litt amatøraktig.. der er uansett HOT å se den du liker/elsker danse og kle av seg foran deg.. men selvfølgeli.. alle kan dumme seg ut. men so what! det er jo bare kjekt å kunne dumme seg litt ut også av og til .. GO FOR IT coexist;) lykke til
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Forsiktig så du ikke dummer deg loddrett ut. Sjansen er stor. For et teit svar. Jeg vil si sjansen for det er minimal! Har hatt stor suksess med stripping, selv for gutter som i utgangspunktet ikke mente det var noe stas. Jeg stripper helst til rock da, Queens of the Stone Age - I wanna make it wit chu og Stooges - Dirt f ex. Alt funker jo så lenge det har litt seig rytme, hva med å bruke noe av hans favorittmusikk? Gotan Project er vel det mest eksotiske/latinske jeg har brukt, det var ganske sexy. De typiske sangene nevnt ovenfor er så typiske at det omtrent blir klisjé, men det kan jo være morsomt og! Stripping skal gjøres med et smil på lur og glimt i øyet
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 vet ikke helt hva du har erfart innen å strippe for kjæresten.. men de fleste gutter og jenter setter pris på det uansett om det er litt amatøraktig.. der er uansett HOT å se den du liker/elsker danse og kle av seg foran deg.. men selvfølgeli.. alle kan dumme seg ut. men so what! det er jo bare kjekt å kunne dumme seg litt ut også av og til .. GO FOR IT coexist;) lykke til Hey, hey. Ikke gre alle over én kam her. Jeg er en kvinne midt i tyveårene, og jeg hadde ledd meg i hjel og blitt pinlig berørt på hans vegne dersom mannen min satt på musikk og begynte å strippe. Synes det er mye mer sexy når ting skjer spontant og naturlig.
IloveNY Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 The dope show - Marilyn Manson Feelin' Love - Paula Cole Vuelvo al sur - Gotan Project var de jeg kom på i farten...
Skylines Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 en som heter lick, den blir brukt i en strippescene i filmen xxx (med vin diesel)
Coexist Skrevet 28. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2008 Takk for svar og gode forslag fra alle sammen :D! Kanskje jeg gjør det for kjæresten neste gang jeg er med han (: Avstandsforhold er kjipt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå